Beste mensen.
Ik ben de centrale vergrendeling van mijn
Model : 1.4 Sedan Bouwjaar : Juni 1995
aan het vervangen. De originele box heb ik gevonden na veel zoeken achter de bank.
Maar ik begrijp effe niet welke draden ik moet aan sluiten van de nieuwe box of de draden van de auto.
Misschien dat iemand dit voor mij kan ontcijferen.
Op het forum heb ik het originele schema gevonden. (dank Sander :!: )
En de nieuwe unit is een autostyle TE 166F.
Kan iemand me vertellen welke draden ik moet koppelen?
Schema auto
Schema CPV:
https://www.autostyle.nl/downloadfile.asp?id=42 PDFje
Dan nog de vraag of er achter ergens draden lopen voor de knipperlichten en of er meerdere zekeringen zijn dan alleen bij de zekeringenkast. Na uitproberen doen opeens al mijn motoren niets meer? ik was er wel al achter dat +- -+ de open en dicht regelen maar na een paar keer testen deed opeens niks het meer. Ik dacht een zekering maar ik zie er geen die stuk is.
Misschien een relai maar waar kan ik deze vinden? hoop niet dat mijn motoren naar de je weet wel zijn.
Alvast bedankt.
Ik ben de centrale vergrendeling van mijn
Model : 1.4 Sedan Bouwjaar : Juni 1995
aan het vervangen. De originele box heb ik gevonden na veel zoeken achter de bank.
Maar ik begrijp effe niet welke draden ik moet aan sluiten van de nieuwe box of de draden van de auto.
Misschien dat iemand dit voor mij kan ontcijferen.
Op het forum heb ik het originele schema gevonden. (dank Sander :!: )
En de nieuwe unit is een autostyle TE 166F.
Kan iemand me vertellen welke draden ik moet koppelen?
Schema auto
Schema CPV:
https://www.autostyle.nl/downloadfile.asp?id=42 PDFje
Dan nog de vraag of er achter ergens draden lopen voor de knipperlichten en of er meerdere zekeringen zijn dan alleen bij de zekeringenkast. Na uitproberen doen opeens al mijn motoren niets meer? ik was er wel al achter dat +- -+ de open en dicht regelen maar na een paar keer testen deed opeens niks het meer. Ik dacht een zekering maar ik zie er geen die stuk is.
Misschien een relai maar waar kan ik deze vinden? hoop niet dat mijn motoren naar de je weet wel zijn.
Alvast bedankt.