Mijn CV werkt prima ook met de afstandsbediening, nou wil ik dat mijn knipperlichten knipperen bij het opendoen en opslotdoen van mijn auto. Is dit makkelijk te doen of moet ik hiervoor een nieuwe set aanschaffen?????
setje kan je bij conrad bestellen
www.conrad.nl is een knipperlicht module te krijgen ervoor die je er dan tussenzet
COnrad info :
UNIVERSEEL KNIPPERRELAIS Bestnr.: 853205 - 89 slechts 28,50 EUR * Knipperlichtindicatie bij het openen c.q. vergrendelen van de portieren Knippermodule om achteraf in alle auto's in te kunnen bouwen. Werkt op iedere afstandsbediening en centrale vergrendeling, of deze nu vanaf de fabriek geleverd of later ingebouwd (niet geschikt voor BMW-boordcomputer) zijn. Eenduidige knippersignalen bij het openen en afsluiten van de portieren (1x knipperen voor openen en 2x knipperen voor afsluiten). Het inbouwen kan binnen enkele minuten worden uitgevoerd. Met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Roy Bakkenes schreef:Heb je ook zo'n apparaatje, wanneer je je auto opent, dat je tjiep tjiep hoort? ja das een alarm :P maar effe zonder dollen zou moeten kunnen hobby :)
Bump van een aantal jaar. Ik ben voor mijn Peugeot 306 Phase II op zoek naar een aanvulling op de centrale deurvergrendeling. Wat ik eigenlijk wil is knipperlichten die er op reageren en automatisch aangaan van koplampen of bijvoorbeeld de mistlampen. Is dit te koop?
Wat geef je er voor ?
Zoek ik even het linkje op waar het gratis staat ;)[COLOR="Silver"] ========== Post samengevoegd op 21:28 ========== De vorige post was op 21:21 ========== [/COLOR] ![]() https://www.306-forum.nl/10633-electroni...chten.html [SIZE=2][/SIZE]
Subtiel ;-), maar wel bedankt. Ik zoek alleen meer een "koop en installeer" optie zoals hier boven. Kan ik gewoon een "knipperlicht relais" kopen? Ik ben hier echt een leek in, maar leer snel ;)
Sander schreef:setje kan je bij conrad bestellen https://www.conrad.nl/ce/nl/product/8526...uch-MT2000 [SIZE=2][/SIZE]
als je met de voeding die je deursloten aanstuurd een relais aanstuurd dan heb je voldoende stroom cq amperes
om alles wat je maar wil aan te sturen. en als je daar een condensator mee aanstuurd dan kan je bv je verlichting 10 sec laten branden als je de wagen opent wel een diode tussen de condensator en verlichting anders gaat de auto open of dicht als je de verlichting aanzet |