kunstof kap om stuur verwijderen, 3 torx aan de onderkant.
dan afdek lijstje om cockpit, 2 kleine torx boven, en 2 onder.
dan de 3 zichtbare torx van de cockpit los draaien, blauwe en gele stekker los wippen achter op de cockpit en cockpit is te kantelen zodat je bij het betreffende lampje kan..
als je het stuur in de onderste stand zet, is met iets friemelen en draaien de gehele klok er ook uit te krijgen(past net door bovenkant stuur) zodat je het makkelijker hebt met lampje vervangen...
p.s, ik zou ook de lampjes van de km teller, temperatuurmeter en toerenteller vervangen...ervaring leert dat na het de en monteren van de klok er meerdere lampjes gesneuveld zijn..
ja hoop dan wel dat je dan nietzo als in mijn N3 het complete teller huis naar voren kunt halen, ik kreeg na alles losgedraaid te hebben het tellerhuis absoluut niet na voren (halve dashboard utelkaar gehaald en hem er toch uitgekregen)
en haal de kap om het stuur ook weg (aan de onderkant van de kap in de bijde hoeken vlak bij het stuur daar zitten 2 kruiskop schroeven) en helemaal achter aan die kap (ook aan de onderkant) zit in het midden ook nog een kruiskop schroef.
als je die los hebt en het stuur in de onderste positie hebt kun je de kap zo losnemen.
hierdoor kun je het tellerhuis achter je stuur langs schuiven en hoef je niet te prutsen om hem over je stuur heen te halen als het goed is)