Ik ben Klaas-Geert
Ik heb een kleine 4 jaar geleden zonder enig idee wat een 306 is een 306 gekocht.
Voor een klein prijsje, zonder (wegens omstandigheden) niet gezien te hebben en klakkeloos ja gezegd op t aanbod. Tot op heden nooit geen spijt van gehad, sterker nog het is een beetje in me bloed gaan zitten om het zo maar te zeggen.
Hierbij gaat het om de 1.6 XR phase 2 uit 1999.
Vorige week donderdag en vrijdag zelf flink aan de hobby geweest koppelingplaten, distributieriem en de startmotor vervangen.
Toen we er toch waren gelijk maar de kleppen gesteld en grote beurt gegeven.
Gelijk maar aan de computer gelegd en de foutjes eruit gelezen.
Rijd weer als een zonnetje wat ie overigens altijd al gedaan heeft.
Volgende week hoop ik er een 106 1.1 accent bij te hebben voor vriendinlief.
Verder kleine aanpassingen gemaakt zoals andere radio erin en speakers e.d.
Tellertje staat nu op 221500 km en hoop er nog heel wat bij te zetten.
Enige probleempje nu nog is dat de achterruitenwisser zweeft over de achterruit. Verder nog geen aandacht in gestoken maar mocht iemand tips hebben hoor ik het heel graag.
Dit is mijn 306 levensverhaal
M.V.G. Klaas-Geert de Boer
Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0; SM-G900F Build/LRX21T) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/47.0.2526.83 Mobile Safari/537.36
Ik heb een kleine 4 jaar geleden zonder enig idee wat een 306 is een 306 gekocht.
Voor een klein prijsje, zonder (wegens omstandigheden) niet gezien te hebben en klakkeloos ja gezegd op t aanbod. Tot op heden nooit geen spijt van gehad, sterker nog het is een beetje in me bloed gaan zitten om het zo maar te zeggen.
Hierbij gaat het om de 1.6 XR phase 2 uit 1999.
Vorige week donderdag en vrijdag zelf flink aan de hobby geweest koppelingplaten, distributieriem en de startmotor vervangen.
Toen we er toch waren gelijk maar de kleppen gesteld en grote beurt gegeven.
Gelijk maar aan de computer gelegd en de foutjes eruit gelezen.
Rijd weer als een zonnetje wat ie overigens altijd al gedaan heeft.
Volgende week hoop ik er een 106 1.1 accent bij te hebben voor vriendinlief.
Verder kleine aanpassingen gemaakt zoals andere radio erin en speakers e.d.
Tellertje staat nu op 221500 km en hoop er nog heel wat bij te zetten.
Enige probleempje nu nog is dat de achterruitenwisser zweeft over de achterruit. Verder nog geen aandacht in gestoken maar mocht iemand tips hebben hoor ik het heel graag.
Dit is mijn 306 levensverhaal
M.V.G. Klaas-Geert de Boer
Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0; SM-G900F Build/LRX21T) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/47.0.2526.83 Mobile Safari/537.36
