Beste mede-forummers,
Omdat het me toch niet helemaal lekker zit stel ik maar even de vraag.
Sinds een paar weken merk ik dat als ik spontaan het gas los laat de koplamoen heel even "dimmen" als de motor terug valt op stationair.
Valt me vooral 's morgens met koude motor op, daarna is het er óf niet meer, óf het valt niet op door gewenning/meer licht buiten.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Massa naar blok is OK
Dynamo moet ik morgen even nameten maar denk niet dat die het is
Accu lijkt in orde te zijn
Wel is laatst de multiriem er af geweest, wellicht dat die iets te los staat? Er is iig geen geluid van een slippende multiriem hoorbaar.
Verder geen rare storingen qua electra, behalve van een VSS signaal wat er op totaal willekeurige momenten mee kapt (soms weken niet, dan 5x per rit).
Groeten,
Thom
Omdat het me toch niet helemaal lekker zit stel ik maar even de vraag.
Sinds een paar weken merk ik dat als ik spontaan het gas los laat de koplamoen heel even "dimmen" als de motor terug valt op stationair.
Valt me vooral 's morgens met koude motor op, daarna is het er óf niet meer, óf het valt niet op door gewenning/meer licht buiten.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Massa naar blok is OK
Dynamo moet ik morgen even nameten maar denk niet dat die het is
Accu lijkt in orde te zijn
Wel is laatst de multiriem er af geweest, wellicht dat die iets te los staat? Er is iig geen geluid van een slippende multiriem hoorbaar.
Verder geen rare storingen qua electra, behalve van een VSS signaal wat er op totaal willekeurige momenten mee kapt (soms weken niet, dan 5x per rit).
Groeten,
Thom
