Afgelopen vrijdag lekker op vakantie... helaas 30 km verder de snelheidsmeter ermee gestopt.
In al die jaren (7+) dat ik hem inmiddels heb is dit 2x eerder gebeurd.
De eerste keer lag dit (dit zou niet vaak voorkomen) aan de aansluiting van de versnellingsbak.
De 2de keer was het het plastic ding wat je op de versnellingsbak bevestigt (zo heb ik begrepen).
Nu is mijn vraag, kan ik het dit keer zelf nakijken (ik heb geen brug) of is het niet vrij simpel om daarbij te kunnen?
Vorige keer kwam de garage er erg snel bij en heeft toen ook dat onderdeel vervangen door een onderdeel op de sloop.
Als ik het zelf kan scheelt het me de kosten van een garage en zelf doen is natuurlijk altijd leuker.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?
BJ 1993.
1.6 motor
Peugeot 306 XT
In al die jaren (7+) dat ik hem inmiddels heb is dit 2x eerder gebeurd.
De eerste keer lag dit (dit zou niet vaak voorkomen) aan de aansluiting van de versnellingsbak.
De 2de keer was het het plastic ding wat je op de versnellingsbak bevestigt (zo heb ik begrepen).
Nu is mijn vraag, kan ik het dit keer zelf nakijken (ik heb geen brug) of is het niet vrij simpel om daarbij te kunnen?
Vorige keer kwam de garage er erg snel bij en heeft toen ook dat onderdeel vervangen door een onderdeel op de sloop.
Als ik het zelf kan scheelt het me de kosten van een garage en zelf doen is natuurlijk altijd leuker.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?
BJ 1993.
1.6 motor
Peugeot 306 XT
