Hallo Peugeot vrienden, Ronald heet ik al een tijdje Peugeot rijder. Reeds voor de 3de keer een 306 aangeschaft. Maar ben begonnen met een 309 XR. Dat was een fijne auto veel plezier aan beleefd maar echt op gereden. overgestapt naar een Duits auto merk tijdelijk na 3 weken totaal los gereden. Even alles laten bezinken toch wat andere goedkope rommel gehad. Toch weer naar de Dealer gestapt en een 306 XR uitgezocht. Niets anders als ellende mee gehad. Na 2 jaar dealer onderhouden was ik een berg geld kwijt geraakt voor 2x APK. Dus heb ik hem ingeruild. Ik durf het bijna niet te zeggen voor een Baleno. Mijn ouders wilden deze hebben ik was hem al snel zat. Toch weer kijken voor een Leeuw Het werd een 309 GTI 8v.
Blij mee zelf sleutelen eraan want van de dealer werd ik straat arm. Ben er wel in getrouwd daarna aan een liefhebber verkocht. De 306 heeft toch gewoon een heel mooi dashboard dus weer een gekocht. Dit maal een Break met werk. Inmiddels is de auto 3 jaar in bezit en gaat steeds door de keuring. Dit jaar nog een project erbij gekocht een 306 cabrio uit 1998. Hij heeft schade dat moet ik dus eerst herstellen.
Blij mee zelf sleutelen eraan want van de dealer werd ik straat arm. Ben er wel in getrouwd daarna aan een liefhebber verkocht. De 306 heeft toch gewoon een heel mooi dashboard dus weer een gekocht. Dit maal een Break met werk. Inmiddels is de auto 3 jaar in bezit en gaat steeds door de keuring. Dit jaar nog een project erbij gekocht een 306 cabrio uit 1998. Hij heeft schade dat moet ik dus eerst herstellen.