Heren!
Sinds vorige week heb ik gedonder met mijn 306. Vorige week is hij de 100.000 km voorbij gegaan en daarna zijn de problemen begonnen.
Waarschijnlijk toeval, maar toch;)
Alles aan de auto doet het eigenlijk, maar hij slaat niet aan!
Na een tijdje zoeken en meten ben ik erachter gekomen dat het probleem zit in de zekeringkast onder de motorkap. Daar komt geen stroom op de brandstofpomp.
De pomp zelf doet het wel als ik er rechtstreeks stroom op zet. De zekering is overigens wel heel.
Een bevriende Peugeot kenner zegt dat er een probleem zit in het relais achter de ECU of in de ECU zelf.
Dat een relais kapot kan gaan geloof ik nog wel, maar een dat zomaar de ECU ermee ophoudt lijkt mij erg raar.
Graag hoor ik jullie mening! En ben ik überhaupt op het juiste spoor?
Ik wil graag weer rijden in mijn 306!
O ja! Er ligt een 1.4 blok in en de auto is van 2001!
Sinds vorige week heb ik gedonder met mijn 306. Vorige week is hij de 100.000 km voorbij gegaan en daarna zijn de problemen begonnen.
Waarschijnlijk toeval, maar toch;)
Alles aan de auto doet het eigenlijk, maar hij slaat niet aan!
Na een tijdje zoeken en meten ben ik erachter gekomen dat het probleem zit in de zekeringkast onder de motorkap. Daar komt geen stroom op de brandstofpomp.
De pomp zelf doet het wel als ik er rechtstreeks stroom op zet. De zekering is overigens wel heel.
Een bevriende Peugeot kenner zegt dat er een probleem zit in het relais achter de ECU of in de ECU zelf.
Dat een relais kapot kan gaan geloof ik nog wel, maar een dat zomaar de ECU ermee ophoudt lijkt mij erg raar.
Graag hoor ik jullie mening! En ben ik überhaupt op het juiste spoor?
Ik wil graag weer rijden in mijn 306!
O ja! Er ligt een 1.4 blok in en de auto is van 2001!
Owner of Car Audio Shop Mag 't wat Harder!
http://www.magtwatharder.nl
http://www.magtwatharder.nl