Hallo,
Mijn peugeot 306 uit 1993 heeft last dat die afslaat bij stationair lopen zodra de motor even heeft afgekoeld als hij warm is.
Ik heb vanalles gelezen over uitlezen van de ECU. Mijn vraag is waar de diagnosestekker zit. Ik zie 2 connectors naast de accu tegen een zwarte kap zitten. de ene is groen met een dikke en dunne blauwe draad eraan. andere connector is zwart, met een groen en rode draad eraan. is een van deze de diagnose stekker van de ecu? wat anders?
Heeft iemand ervaring met het uitlezen via een ledje van de ecu zoals ergens in een ander topic beschreven. hier nog een link van een site waar het beschreven staat.
https://rammstein.dfmk.hu/~phoenix/XMCD1.../diags.pdf
laat me jullie ervaringen en methoden om zelf uit te lezen horen.
alvast bedankt
Mijn peugeot 306 uit 1993 heeft last dat die afslaat bij stationair lopen zodra de motor even heeft afgekoeld als hij warm is.
Ik heb vanalles gelezen over uitlezen van de ECU. Mijn vraag is waar de diagnosestekker zit. Ik zie 2 connectors naast de accu tegen een zwarte kap zitten. de ene is groen met een dikke en dunne blauwe draad eraan. andere connector is zwart, met een groen en rode draad eraan. is een van deze de diagnose stekker van de ecu? wat anders?
Heeft iemand ervaring met het uitlezen via een ledje van de ecu zoals ergens in een ander topic beschreven. hier nog een link van een site waar het beschreven staat.
https://rammstein.dfmk.hu/~phoenix/XMCD1.../diags.pdf
laat me jullie ervaringen en methoden om zelf uit te lezen horen.
alvast bedankt