Hallo allen
Sinds woensdag heb ik een Peugeot 306. 1.8 Cabrio. 1997. 950 euro. En ik ben er net zo blij mee als ik destijds met mijn allereerste autootje was.
In de straat waar ik woon heeft iedereen een keurige, nieuwe auto. En daar staat ze nu dus tussen, tussen al die saaie auto's :-) Ik plaats daarom ook even een fotootje.
Maar vanmiddag was dus wel even een afgang. Ik kreeg het dak niet open. En ik voelde de buren gewoon kijken en gniffelen. Dus help me alsjeblieft. Ik gun het ze niet.
Mijn kap wil niet open. Handmatig. Ik kom een heel eind, maar dan blijft ie in de bak liggen met een heel stuk dat er nog uitsteekt.
Ik heb gezien dat er veel meer precies dezelfe vragen zijn over dit probleem en ook een heleboel antwoorden.
En dan zeggen mensen 'Ja het is gelukt! Dank je wel!'
Maar ik snap niet wat er bedoeld wordt.:(
Dus weet iemand of er ook plaatjes te vinden zijn? Zodat ik het kan snappen en morgen niet weer voor aap sta?
Zijn hier plaatjes van?
Nu alvast bedankt!
Sinds woensdag heb ik een Peugeot 306. 1.8 Cabrio. 1997. 950 euro. En ik ben er net zo blij mee als ik destijds met mijn allereerste autootje was.
In de straat waar ik woon heeft iedereen een keurige, nieuwe auto. En daar staat ze nu dus tussen, tussen al die saaie auto's :-) Ik plaats daarom ook even een fotootje.
Maar vanmiddag was dus wel even een afgang. Ik kreeg het dak niet open. En ik voelde de buren gewoon kijken en gniffelen. Dus help me alsjeblieft. Ik gun het ze niet.
Mijn kap wil niet open. Handmatig. Ik kom een heel eind, maar dan blijft ie in de bak liggen met een heel stuk dat er nog uitsteekt.
Ik heb gezien dat er veel meer precies dezelfe vragen zijn over dit probleem en ook een heleboel antwoorden.
En dan zeggen mensen 'Ja het is gelukt! Dank je wel!'
Maar ik snap niet wat er bedoeld wordt.:(
Dus weet iemand of er ook plaatjes te vinden zijn? Zodat ik het kan snappen en morgen niet weer voor aap sta?
- Zoals: de tweede beugel achter de voorste beugel, die moet je naar beneden duwen en tegerlijkertijd de kap naar achter duwen om hem helemaal naar beneden te krijgen en dan gaat het achter afdekklepje wel helemaal naar beneden. (??? nou daar ben ik dus de weg al kwijt )
- Of een plaatje van: Je kunt het dak een beetje helpen door de b-style beugel met de hand om te klappen, en dan het dak verder met de hand te bedienen.( ?? huhuh B style beugel?
- Of Er zit in het paneel achterin naast de achterbank een hendel/greep zoals die ook in de voordeur zit. ( kan ik echt niet vinden)
- En deze vind ik dan wel 1 van de leuksten. Trek je dak ietsjes omhoog en geef een mep midden op het dak. Dan zou die weer verder naar binnen moeten zakken. (Maar waar geef ik die mep precies, bovenop in het midden?)
Zijn hier plaatjes van?
Nu alvast bedankt!