Hallo allen,
Ik ben Eric, getrouwd en vier dochters.
sinds vandaag zijn wij de gelukkige eigenaar van een Peugeot 306 cabrio uit 1995.
De auto is voorzien van een 1.8 motor een mooi leren interieur er staat 157000 op de klok.
cabriokapje moet een zetje krijgen bij open gaan, maar ik heb al veel topics gelezen over dit probleem dus ga eens beginnen met het bijvullen van de olie (als ik weet waar dat moet ).
Onze aanwinst.
groeten Eric
Ik ben Eric, getrouwd en vier dochters.
sinds vandaag zijn wij de gelukkige eigenaar van een Peugeot 306 cabrio uit 1995.
De auto is voorzien van een 1.8 motor een mooi leren interieur er staat 157000 op de klok.
cabriokapje moet een zetje krijgen bij open gaan, maar ik heb al veel topics gelezen over dit probleem dus ga eens beginnen met het bijvullen van de olie (als ik weet waar dat moet ).
Onze aanwinst.
groeten Eric

Ziet er goed uit Eric welkom op het Forum. Het zetje omhoog is normaal en als het dak dicht gaat moet je het even opvangen anders slaat hij door en wordt de cyclus onderbroken, Veel en vooral open rijplezier. als je vragen hebt hoor ik het van je hier op het Forum;) En ehh sterkte met 5 plagen:p thuis.