Zoals sommigen van jullie weten ben ik vreselijk blij met mijn 600 euro auto, die werkelijk fantastisch rijdt en onder de motorkap ( zeggen de mannen die er verstand van hebben ) er ook fantastisch uitziet.
Het was niet echt mijn plan deze auto, 19 jaar oud en heel veel km, maar nu ik haar heb wil ik haar niet meer kwijt.
Dus ik zat te denken, in december is de apk-keuring.
Zou ik niet kunnen kijken al in september of ze het gaat halen door de keuring?
Want dan wil ik dan al op zoek naar een hard dak. Ipv te wachten tot december en dan pas weten of ze door de keuring komt en een hard dak zinvol is.
Nu ben ik natuurlijk wel direct mijn onderhandelingspositie zwaar aan het ondermijnen hier, mocht ik toch hier een hard dak gaan zoeken, maar dat zien we dan wel :-)
Maar iemand advies over wat verstandig is?
Het was niet echt mijn plan deze auto, 19 jaar oud en heel veel km, maar nu ik haar heb wil ik haar niet meer kwijt.
Dus ik zat te denken, in december is de apk-keuring.
Zou ik niet kunnen kijken al in september of ze het gaat halen door de keuring?
Want dan wil ik dan al op zoek naar een hard dak. Ipv te wachten tot december en dan pas weten of ze door de keuring komt en een hard dak zinvol is.
Nu ben ik natuurlijk wel direct mijn onderhandelingspositie zwaar aan het ondermijnen hier, mocht ik toch hier een hard dak gaan zoeken, maar dat zien we dan wel :-)
Maar iemand advies over wat verstandig is?