Hoi ik ben Duncan.
Ik heb sinds een half jaar een lucifer rode 306 sedan uit '97, het is een 1400.
Wat heb ik er aan gedaan..
vrij weinig.. alleen de onderkant (dorpel en randje achter bumper voor was al) zwart gespoten omdat daar de lak niet mooi meer was!
Verder heb ik er onderhoud aan gedaan zoals de remschijven en blokken voor v.v.(die trilden schijnt vaker voor te kome), remslangen rondom(ook dat schijnt vaker te gebeure) en de olie, koelvloeistof allemaal vervange.. toen ging de koppakking lek dus vervangen en gelijk ook de distributieriem, spanrol, waterpomp en de v-snaren. gelijk weer nieuwe olie en koelvloeistof en uiteraard de kleppen gesteld.
Zow dat was ut wel..
En dan een paar kleine vraagies:
Horen de injectoren en de kleppen redelijk te tikken??
En ben ik de enige waarvan de toerenteller het soms wel en soms niet doet??
Ik heb sinds een half jaar een lucifer rode 306 sedan uit '97, het is een 1400.
Wat heb ik er aan gedaan..
vrij weinig.. alleen de onderkant (dorpel en randje achter bumper voor was al) zwart gespoten omdat daar de lak niet mooi meer was!
Verder heb ik er onderhoud aan gedaan zoals de remschijven en blokken voor v.v.(die trilden schijnt vaker voor te kome), remslangen rondom(ook dat schijnt vaker te gebeure) en de olie, koelvloeistof allemaal vervange.. toen ging de koppakking lek dus vervangen en gelijk ook de distributieriem, spanrol, waterpomp en de v-snaren. gelijk weer nieuwe olie en koelvloeistof en uiteraard de kleppen gesteld.
Zow dat was ut wel..
En dan een paar kleine vraagies:
Horen de injectoren en de kleppen redelijk te tikken??
En ben ik de enige waarvan de toerenteller het soms wel en soms niet doet??