Hallo allemaal, mijn naam is Giel en ik ben al een tijdje de eigenaar van een peugeot 306XF. Heb hiervoor een 106 gehad maar dat was me net iets te klein en te fragiel.. Ik moet er nog een aantal dingen aan doen maar dat is ook de rede dat ik hem heb gekocht.
Wat ik op korte termijn nog wil doen:
- Naafdoppen kopen
- Kachelbedieningsunit vervangen (nieuwe is al gekocht). (hopelijk doet de airco het dan ook weer, anders komt dat ook bij het lijstje)
- De deur rechtsachter moet een nieuw (pinnetje?) in, zit nu met een bout en moer vast..
- De uitlaat trilt als ik wegrij, daar wil ik nog iets aan doen..
- Afstandbediening van de RF centrale deurvergendeling werkt helaas ook niet.. de printplaat in de sleutel ziet er niet goed meer uit. (hopelijk is de printplaat bij de sloop gewoon te halen en te vervangen)
Dat zijn voor nu de werkzaamheden die op de agenda staan..
Tips zijn altijd welkom!
Groet, Giel
Wat ik op korte termijn nog wil doen:
- Naafdoppen kopen
- Kachelbedieningsunit vervangen (nieuwe is al gekocht). (hopelijk doet de airco het dan ook weer, anders komt dat ook bij het lijstje)
- De deur rechtsachter moet een nieuw (pinnetje?) in, zit nu met een bout en moer vast..
- De uitlaat trilt als ik wegrij, daar wil ik nog iets aan doen..
- Afstandbediening van de RF centrale deurvergendeling werkt helaas ook niet.. de printplaat in de sleutel ziet er niet goed meer uit. (hopelijk is de printplaat bij de sloop gewoon te halen en te vervangen)
Dat zijn voor nu de werkzaamheden die op de agenda staan..
Tips zijn altijd welkom!
Groet, Giel