Bij de Peugeot dealer part nr. 845136 (item 3 in de tekening) is nog te bestellen. De rubber seal rondom de kap bak. euro 54.60 (incl. BTW). Had ik niet verwacht. Mijn lekt in een paar plekken.
@Car200nz, de link die je op geeft bestaat niet. De juiste link vind je door te klikken op de eigenschappen van de foto. Deze plaats je tussen de img tags - Moderator
SoundBlaster schreef:@Car200nz, de link die je op geeft bestaat niet. De juiste link vind je door te klikken op de eigenschappen van de foto. Deze plaats je tussen de img tags - Moderator
Ik gebruik photobucket (share) voor fotos, en soms werkt het hier, soms niet, en soms verdwijnt het foto na een paar minuten! Met andere forums werkt het wel. Is er misschien een andere manier om fotos te platsen?
Ik zie nu ook dat de link die ik uitgezocht heb nu ook is verdwenen inderdaad. Maar ik ben bang dat je een link opgaf van de hele pagina van Photobucket terwijl je ingelogd was. De link was iets van: h t p / / w w w . photobucket . com/*.jpg.html. Html erachter werkt niet, en verwijzing naar de foto zelf werkte ook niet.