Zoals de topictitel al zegt, kun je zomaar de katalysator uit een turbodiesel halen?
Lees er een hoop over op het web maar nergens keiharde bronnen/resultaten.
Het schijnt dat bij turbodiesels de vermogenswinst het grootst is omdat de turbo sneller opspoelt.
Atmosferische diesels hebben er veel minder baat bij.
Ook voor de APK schijnt het niet uit te maken omdat diesels geen NOx meting krijgen en de roetprodictie schijnt juist te verminderen.
Wel schijnt het voor de typegoedkeuring uit te maken.
Iemand die hier meer informatie over kan verschaffen? Ik heb het idee dat mijn kat na bijna 3 ton wel aardig op is dus overweeg vervangen (à €200) of doorboren/leeg maken.
Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.91 Mobile Safari/537.36
Lees er een hoop over op het web maar nergens keiharde bronnen/resultaten.
Het schijnt dat bij turbodiesels de vermogenswinst het grootst is omdat de turbo sneller opspoelt.
Atmosferische diesels hebben er veel minder baat bij.
Ook voor de APK schijnt het niet uit te maken omdat diesels geen NOx meting krijgen en de roetprodictie schijnt juist te verminderen.
Wel schijnt het voor de typegoedkeuring uit te maken.
Iemand die hier meer informatie over kan verschaffen? Ik heb het idee dat mijn kat na bijna 3 ton wel aardig op is dus overweeg vervangen (à €200) of doorboren/leeg maken.
Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0.1; SM-G900F Build/MMB29M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.91 Mobile Safari/537.36