Ik heb onlangs een 306 cabrio (03/2003) gekocht.
Helaas heeft deze geen lederen interieur.
Nu heb ik er eentje gevonden in een sloopauto. Zwart leder in vrij goede staat.
Ik heb het kunnen kopen voor €200. Voorwaarde is echter dat ik het zelf verwijder.
In een Google search heb ik mijn vraag ingegeven en toen kwam ik weer in een topic op deze site terecht.
In deze How to wordt een en ander uitgelegd adhv foto's.
Deze staan echter niet meer op de site. Althans, ik vind ze niet.
Is de schrijver van dit topic nog actief op het forum en kan ik de foto's eventueel krijgen?
Vooral de deurpanelen baren mij zorgen.
Er gaat toch al snel iets stuk vrees ik?
Nog iemand tips? Moet ik misschien alvast clips of zo bestellen bij Peugeot om de deurpanelen terug te monteren?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0; T07 Build/MRA58K) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Mobile Safari/537.36
Helaas heeft deze geen lederen interieur.
Nu heb ik er eentje gevonden in een sloopauto. Zwart leder in vrij goede staat.
Ik heb het kunnen kopen voor €200. Voorwaarde is echter dat ik het zelf verwijder.
In een Google search heb ik mijn vraag ingegeven en toen kwam ik weer in een topic op deze site terecht.
In deze How to wordt een en ander uitgelegd adhv foto's.
Deze staan echter niet meer op de site. Althans, ik vind ze niet.
Is de schrijver van dit topic nog actief op het forum en kan ik de foto's eventueel krijgen?
Vooral de deurpanelen baren mij zorgen.
Er gaat toch al snel iets stuk vrees ik?
Nog iemand tips? Moet ik misschien alvast clips of zo bestellen bij Peugeot om de deurpanelen terug te monteren?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mozilla/5.0 (Linux; Android 6.0; T07 Build/MRA58K) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Mobile Safari/537.36