Omdat er in mijn rechter voorscherm een deuk en knik zit en omdat mijn zakken niet zo diep zijn, ben ik van sloperij naar sloperij aan het rijden op zoek naar een voorscherm in de kleur van mijn cabrio (rood, p3kg). Nu heb ik deze eindelijk gevonden, echter is mijn auto (volgens mij) een phase 2 en die op de sloop een phase 1. Vandaar de vraag hoe ik een voorscherm van een phase 1 én phase 2 cabrio demonteer. Dan weet ik welk gereedschap ik (hopelijk morgen al) mee naar de sloop moet nemen. Ik vraag me vooral af hoe mijn voorscherm vast zit aan de deurstijl, het ziet er namelijk uit alsof dit gelast zit. De bovenkant is duidelijk: aantal bouten, en op mijn auto 2 klinknagels en op de phase 1 sloopauto één klinknagel.
Wat betreft phase 1 naar phase 2, heb ik al begrepen dat ik de houder voor de hydraulische cilinder die de motorkap omhoog houdt even anders moet bevestigen, of een uitsparing voor moet maken. Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Wat betreft phase 1 naar phase 2, heb ik al begrepen dat ik de houder voor de hydraulische cilinder die de motorkap omhoog houdt even anders moet bevestigen, of een uitsparing voor moet maken. Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Bij voorbaat hartelijk dank.