Wat hebben we gedaan naar Mathijs burgers geweest, heeft samen met zijn vader de voor hun bekende punten gecontroleerd.
Micro schakelaar check goed bevonden, kabel was wel beschadigd is vernieuwd.
Zekeringen goed.
Schakelaar goed.
Relais goed.
Hij heeft ook de computers gewisseld, maar dit was met oude pomp geen reactie het is niet getest met de nieuwe pomp.
Het dak hebben we ook handmatig met contact aan gereset maar niets.
Conclusie waarschijnlijk pomp kapot van Mathijs andere pomp gekocht.
Dat was bij Mathijs,
daarna thuis nieuwe pomp geplaatst alle boven genoemde punten weer gecontroleerd en handmatig het dak gereset en ontlucht.
Er is echter één ding wat ik zelf niet opnieuw kon controleren en dat was de computer die heb ik geen, weer proberen een afspraak te maken met Mathijs hebben tot nu toe geen afspraak kunnen maken ivm drukte van Mathijs.
Micro schakelaar check goed bevonden, kabel was wel beschadigd is vernieuwd.
Zekeringen goed.
Schakelaar goed.
Relais goed.
Hij heeft ook de computers gewisseld, maar dit was met oude pomp geen reactie het is niet getest met de nieuwe pomp.
Het dak hebben we ook handmatig met contact aan gereset maar niets.
Conclusie waarschijnlijk pomp kapot van Mathijs andere pomp gekocht.
Dat was bij Mathijs,
daarna thuis nieuwe pomp geplaatst alle boven genoemde punten weer gecontroleerd en handmatig het dak gereset en ontlucht.
Er is echter één ding wat ik zelf niet opnieuw kon controleren en dat was de computer die heb ik geen, weer proberen een afspraak te maken met Mathijs hebben tot nu toe geen afspraak kunnen maken ivm drukte van Mathijs.