Ik ben vandaag wezen kijken naar een 306 uit 2002 met ca 130000 km met de 1.6 motor, 98 pk. De wagen ziet er goed uit. Er is geen historie bekend maar onder de motorkap staat dat de distributieriem bij 106.000 is vervangen. De eigenaar gaf aan dat de elektrische kap bij het openen een handje geholpen moest worden. Na een duwtje zou de rest goed verlopen. Ligt dat aan het niveau van de olie of is daar wat ergers aan de hand?
De banden zijn goed, de lak is ook goed, er zit een cognacbruin leren interieur in, op enkele plaatsen op het dak zie je lichte slijtage bovenop de kapbeugels en zit ook een hardtop bij, wat zou een dergelijke wagen mogen kosten?
De aandachtspuntenlijst van het forum zal ik bij een tweede bezoek, na de proefrit, verder bekijken.
Alvast bedankt voor de reactie
De banden zijn goed, de lak is ook goed, er zit een cognacbruin leren interieur in, op enkele plaatsen op het dak zie je lichte slijtage bovenop de kapbeugels en zit ook een hardtop bij, wat zou een dergelijke wagen mogen kosten?
De aandachtspuntenlijst van het forum zal ik bij een tweede bezoek, na de proefrit, verder bekijken.
Alvast bedankt voor de reactie