Gisteren tijdens de harde regenbuien is me het meest rare ooit overkomen.. Ik reed op de snelweg in de regen en zowel de voor als achterruitenwisser deden goed hun werk.
Tot mijn verbazing zag ik de achterruitenwisser ineens stroever gaan en midden op de ruit stoppen. Hij ging hierna weer bewegen en ging door tot ver onder de ruit, de ruitenwisserarm kwam terug zonder ruitenwisserblad
.
Naast dat ik heel hard heb zitten lachen verbaasd het me wel hoe dit kan gebeuren. Ik heb bij de pomp de ruitenwisser met veel kracht terug gedraaid, deze staat weer recht nu. Een nieuw blad ga ik vandaag even bij de halfords scoren.
Omdat ik best veel kracht moest zetten verbaasd het mij best veel dat hij uit zichzelf zo gedraaid is. Zit er ook niet op te wachten dat ik elke week een nieuw blad er op kan zetten.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Tot mijn verbazing zag ik de achterruitenwisser ineens stroever gaan en midden op de ruit stoppen. Hij ging hierna weer bewegen en ging door tot ver onder de ruit, de ruitenwisserarm kwam terug zonder ruitenwisserblad
.Naast dat ik heel hard heb zitten lachen verbaasd het me wel hoe dit kan gebeuren. Ik heb bij de pomp de ruitenwisser met veel kracht terug gedraaid, deze staat weer recht nu. Een nieuw blad ga ik vandaag even bij de halfords scoren.
Omdat ik best veel kracht moest zetten verbaasd het mij best veel dat hij uit zichzelf zo gedraaid is. Zit er ook niet op te wachten dat ik elke week een nieuw blad er op kan zetten.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?