Hallo,
2 ramen van mijn 306 Carbiolet uit 1997 (1.8 E2 ) gaan niet meer open/dicht. Dat is niet iets heel ernstigs op het eerste gezicht, maar het wordt nu heel snel warm in een auto met de ramen dicht.
Nu kan ik natuurlijk het dakje eraf doen, maar dat is in de stad warmer dan het dak erop.
En ook voor de hond, om een uur in de volle zon te zitten op de snelweg is echt warm.
Dus lang verhaal kort, kan iemand mij helpen??
De man van de garage kon me niet helpen, want hij heeft de motortjes niet.
Hij gaf 2 opties:
Wie o wie kan me uit de brand helpen?? Ik woon in Groningen.
2 ramen van mijn 306 Carbiolet uit 1997 (1.8 E2 ) gaan niet meer open/dicht. Dat is niet iets heel ernstigs op het eerste gezicht, maar het wordt nu heel snel warm in een auto met de ramen dicht.
Nu kan ik natuurlijk het dakje eraf doen, maar dat is in de stad warmer dan het dak erop.
En ook voor de hond, om een uur in de volle zon te zitten op de snelweg is echt warm.
Dus lang verhaal kort, kan iemand mij helpen??
De man van de garage kon me niet helpen, want hij heeft de motortjes niet.
Hij gaf 2 opties:
- De motortjes zijn vies geworden en draaien daarom niet meer, en dan kunnen ze schoongemaakt worden ( ook omdat het niet plotseling was, maar in een week dat het steeds minder goed ging)
- De motortjes zijn doorgebrand? En dan heb ik nieuwe nodig.
(los hiervan stelde hij voor een beetje vaseline op de randen te doen waar het raam in zit/glijdt. Maar dat is de oplossing niet omdat het raam echt begon te haperen en nu helemaal niet meer gaat, ook geen poging doet zeg maar.)
Wie o wie kan me uit de brand helpen?? Ik woon in Groningen.