Mijn 306 1.6 uit 2000 heeft al een tijdje dat hij af en toe bij het optrekken hapert en het motorstoring lampje gaat branden. Ik ben hier al een keer voor naar de garage geweest en die wist mij te vertellen dat het een tijdelijke injector storing 2-3 is, ze konden het niet goed uitlezen wat er precies aan de hand was omdat het blijkbaar een tijdelijke storing is. Hier was altijd prima mee te leven omdat het zo'n eens in de 2 weken voor kwam, voor mijn gevoel ook vaker als het warm was buiten.
Nu heb ik 2 weken geleden mijn Airco laten repareren en sindsdien hapert hij bij elke keer optrekken, zodra de auto eenmaal rijdt is er niks aan de hand maar bij optrekken hapert hij gewoon vaak. Ook loopt voor mijn gevoel de airco pomp wat zwaar en maakt hij wat geluid als de auto minder toeren gaat maken. Dit is allemaal niet zo handig voor de vakantie, zeker met de airco.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is?
Nu heb ik 2 weken geleden mijn Airco laten repareren en sindsdien hapert hij bij elke keer optrekken, zodra de auto eenmaal rijdt is er niks aan de hand maar bij optrekken hapert hij gewoon vaak. Ook loopt voor mijn gevoel de airco pomp wat zwaar en maakt hij wat geluid als de auto minder toeren gaat maken. Dit is allemaal niet zo handig voor de vakantie, zeker met de airco.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is?