Ik had achteraf gezien al een tijdje dat mn auto met koude motor wat "lumpy" liep.
Vandaag ff naar de bios gegaan en toen ik weg wilde gaan daar liep mn auto ineens op 3 cilinders en ging het motorstoringslampje branden, in mn display stond "storing uitlaatgas".
Eenmaal thuis (woon gelukkig niet ver), uitgelezen met obd2 plug en torque en kwam een storing p0201 uit "cirquit injector cylinder 1"
Ik heb een 206gti met EW10J4 motor.
Ik las ergens dat die injector 1 nog wel eens stuk wil gaan en dat bij Franse motoren cilinder 1 aan de vliegwielkant zit?
Als ik mn multimeter erop zet, wat voor Ohm waarde zou ik moeten meten ongeveer?
Ik zat ook nog aan bobine te denken maar ik dacht dat hij er 1 had per 2 cils of zijn het van die penbobines per stuk?
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 10_3_3 like Mac OS X) AppleWebKit/603.3.8 (KHTML, like Gecko) Version/10.0 Mobile/14G60 Safari/602.1
Vandaag ff naar de bios gegaan en toen ik weg wilde gaan daar liep mn auto ineens op 3 cilinders en ging het motorstoringslampje branden, in mn display stond "storing uitlaatgas".
Eenmaal thuis (woon gelukkig niet ver), uitgelezen met obd2 plug en torque en kwam een storing p0201 uit "cirquit injector cylinder 1"
Ik heb een 206gti met EW10J4 motor.
Ik las ergens dat die injector 1 nog wel eens stuk wil gaan en dat bij Franse motoren cilinder 1 aan de vliegwielkant zit?
Als ik mn multimeter erop zet, wat voor Ohm waarde zou ik moeten meten ongeveer?
Ik zat ook nog aan bobine te denken maar ik dacht dat hij er 1 had per 2 cils of zijn het van die penbobines per stuk?
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 10_3_3 like Mac OS X) AppleWebKit/603.3.8 (KHTML, like Gecko) Version/10.0 Mobile/14G60 Safari/602.1