Een tijdje geleden ben ik langs Higgy geweest met een massa-injector probleem (van dit topic: https://www.306-forum.nl/22796-motorstoring-airco.html), we zijn er toen achter gekomen dat er aan mijn uitlaat geen massakabel (meer?) zit. (de uitlaat is een keer ''vervangen'' door de vorige eigenaar). wellicht dat dit het probleem veroorzaakt. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om hier iets aan te doen, maar komend weekend ga ik er tijd voor maken.
Heeft iemand een idee wat voor kabel ik hier voor nodig heb en waar ik deze zou kunnen kopen (in de buurt van Breda óf Bergen op Zoom)? Wellicht dat er in het verleden meer 306-rijders dit onderdeel zijn 'verloren'.
Heeft iemand een idee wat voor kabel ik hier voor nodig heb en waar ik deze zou kunnen kopen (in de buurt van Breda óf Bergen op Zoom)? Wellicht dat er in het verleden meer 306-rijders dit onderdeel zijn 'verloren'.

. Maar vertellen je ook weer dat er geen onderdelen defect zijn; Immers als een injector kapot is, dan blijft die kapot, en begint niet zomaar spontaan weer te functioneren. Dit geldt ook voor de andere kant van de injector; de ECU. Hoewel ik deze niet op voorhand al ga vrijpleiten!