Na lang, lang, heeeeel lang twijfelen heb ik de coupe V6 weg gedaan.
De achterliggende reden is dat ik al een hele tijd n mooie E46 330 coupe wil hebben.
En daarvoor moet gespaard worden! Dus de dure verbruiker de deur uit en ik heb nu een rode 306 Break phase 2 1.4 aangeschaft.
Kostte me een appel en n ei, dan is er tenminste nog wat ruimte om m netjes te maken.
Foto's zal ik nog toevoegen, laat ik zeggen dat ie door niet schoonmaken 5 verschillende kleuren rood had.
To do:
- sierstrips en dakrails zwart maken.
- kleppendeksepakking.
- beurtje + filters en bougies.
- distributie (aangezien ik geen sticker of papieren kan vinden)
- als de distri los ligt pak ik meteen de krukas en nokkenaskeerring mee.
- heldere koplampen (liggen al klaar) incl xenon.
Voor de rest niet heel veel verwacht ik. Of ik moet goedkoop aan wat leuke toevoegingen komen.
Dan nu mijn eerste vraag nu ik weer terug ben.
Is t veel werk om die 2 keerringen te vervangen? En wat is de beste manier?
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 10_3_3 like Mac OS X) AppleWebKit/603.3.8 (KHTML, like Gecko) Version/10.0 Mobile/14G60 Safari/602.1
De achterliggende reden is dat ik al een hele tijd n mooie E46 330 coupe wil hebben.
En daarvoor moet gespaard worden! Dus de dure verbruiker de deur uit en ik heb nu een rode 306 Break phase 2 1.4 aangeschaft.
Kostte me een appel en n ei, dan is er tenminste nog wat ruimte om m netjes te maken.
Foto's zal ik nog toevoegen, laat ik zeggen dat ie door niet schoonmaken 5 verschillende kleuren rood had.
To do:
- sierstrips en dakrails zwart maken.
- kleppendeksepakking.
- beurtje + filters en bougies.
- distributie (aangezien ik geen sticker of papieren kan vinden)
- als de distri los ligt pak ik meteen de krukas en nokkenaskeerring mee.
- heldere koplampen (liggen al klaar) incl xenon.
Voor de rest niet heel veel verwacht ik. Of ik moet goedkoop aan wat leuke toevoegingen komen.
Dan nu mijn eerste vraag nu ik weer terug ben.
Is t veel werk om die 2 keerringen te vervangen? En wat is de beste manier?
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 10_3_3 like Mac OS X) AppleWebKit/603.3.8 (KHTML, like Gecko) Version/10.0 Mobile/14G60 Safari/602.1

330 coupe is een mooie auto, vooral de cabrio:p in zwart doen ze het goed. Suc6 met je 306 en met sparen.