APK tot 18 april 2019
Bij deze verkoop ik met pijn in mijn hart deze prachtige auto.
Ik heb hem vorig jaar gekocht en er het afgelopen jaar flink in geinvesteerd waardoor hij nu nog jaren vrijwel onderhoudsvrij mee kan.
Hij is uniek vanwege de volgende punten:
- Inclusief hardtop.
- Koppeling recent vervangen
- Distributieriem recent vervangen
- Waterpomp recent vervangen
- Banden voor recent vervangen
- Remblokken rondom nieuw
- Nieuwe luidsprekers geplaatst
- Radio met bluetooth
- Goedwerkende, waterdichte elektrische cabriokap
- Goedwerkende achterraampjes
Motortechnisch 100% in orde.
Kortom, voor weinig geld een unieke beleving. Een iconische auto, een klassieker in wording. Hij rijd waanzinnig, hij is ontzettend betrouwbaar door zijn sterke duurzame 2.0 liter motor. Hij is ontzettend veelzijdig. Je kan er heerlijk mee scheuren. Je kan er rustig mee toeren. En in de winter kan je hem gewoon als dagelijkse vervoer gebruiken vanwege de hardtop. Het liefst zou ik hem zelf tot in de eeuwigheid houden maar ik heb nu geld nodig voor mijn onderneming vandaar dat ik deze auto wil verkopen. Het liefst aan iemand die er net zo gek op is als ik.
Bel me en kom een keer langs voor een proefrit zou ik zeggen, je bent meteen verkocht :)
Merk: PeugeotType: 306
Carrosserie: cabrio
Kleur: geel
Interieur: leder, zwart
Bouwjaar: 1998
Kenteken: 84-HG-JZ
Motor: 2.0 16v
Vermogen: 98 kW & 132 PK
Brandstof: benzine
Transmissie: handgeschakeld, 5-bak
KM-stand: 212161, wordt regelmatig in gereden
APK geldig tot: 18-04-19
Opties: o.a. airbags, electrische ramen, centrale deurvergrendeling.Kenmerken: zie boven. gebreken: niet werkende sigaretten aansteker, enkele kleine deukjes/krasjes, verweerde rubbers, kunstleder op cabrio-afsluitkap teruggetrokken (zie foto's).
Foto's: zie onder
Vraagprijs: 2900
Bij deze verkoop ik met pijn in mijn hart deze prachtige auto.
Ik heb hem vorig jaar gekocht en er het afgelopen jaar flink in geinvesteerd waardoor hij nu nog jaren vrijwel onderhoudsvrij mee kan.
Hij is uniek vanwege de volgende punten:
- Inclusief hardtop.
- Koppeling recent vervangen
- Distributieriem recent vervangen
- Waterpomp recent vervangen
- Banden voor recent vervangen
- Remblokken rondom nieuw
- Nieuwe luidsprekers geplaatst
- Radio met bluetooth
- Goedwerkende, waterdichte elektrische cabriokap
- Goedwerkende achterraampjes
Motortechnisch 100% in orde.
Kortom, voor weinig geld een unieke beleving. Een iconische auto, een klassieker in wording. Hij rijd waanzinnig, hij is ontzettend betrouwbaar door zijn sterke duurzame 2.0 liter motor. Hij is ontzettend veelzijdig. Je kan er heerlijk mee scheuren. Je kan er rustig mee toeren. En in de winter kan je hem gewoon als dagelijkse vervoer gebruiken vanwege de hardtop. Het liefst zou ik hem zelf tot in de eeuwigheid houden maar ik heb nu geld nodig voor mijn onderneming vandaar dat ik deze auto wil verkopen. Het liefst aan iemand die er net zo gek op is als ik.
Bel me en kom een keer langs voor een proefrit zou ik zeggen, je bent meteen verkocht :)
Merk: PeugeotType: 306
Carrosserie: cabrio
Kleur: geel
Interieur: leder, zwart
Bouwjaar: 1998
Kenteken: 84-HG-JZ
Motor: 2.0 16v
Vermogen: 98 kW & 132 PK
Brandstof: benzine
Transmissie: handgeschakeld, 5-bak
KM-stand: 212161, wordt regelmatig in gereden
APK geldig tot: 18-04-19
Opties: o.a. airbags, electrische ramen, centrale deurvergrendeling.Kenmerken: zie boven. gebreken: niet werkende sigaretten aansteker, enkele kleine deukjes/krasjes, verweerde rubbers, kunstleder op cabrio-afsluitkap teruggetrokken (zie foto's).
Foto's: zie onder
Vraagprijs: 2900