Je zal sowieso het deurpaneel los moeten halen en het open/sluit mechaniek los moeten koppelen van het raam, dat gaat het makkelijkste als het raam half open staat.
Als het goed is kun je de onderste rubberen strip aan de buitenkant zo lostrekken (voorzichtig, niet het staal wat er in zit verbuigen) om het raam te verwijderen.
Wat ik merkte met mijn sedan (zijn volgens mij dezelfde deuren) is dat het het makkelijkste is om ook het kleine driehoekige raampje even te verwijderen, de kleine raamstijl zit met 2 boutjes vast en pak je er zo uit.
Dan het nieuwe raam plaatsen, mechaniek aankoppelen en het raam helemaal naar beneden laten zakken. Kleine raampje en raamstijl terugschroeven en de rubberen strip terug op z'n plek kloppen.
Yes, die zitten achter het rubber wat in de kleine raamstijl zit, kun je er ook voorzichtig uitwippen. 1 boutje bovenin en 1 onderin, net onder de rand van de deur.
Ik vond het sowieso makkelijker om het rubber er uit te pakken, er zit namelijk een stuk plastic raamgeleiding in geklikt.