Wie zij mij kunnen helpen met het volgende:
Gezien ik een XU swap in de sedan overweeg (heb straks een goede 1.8 16v over, maar een 2.0 16v zou ook leuk zijn) vraag ik mij af of bij een 306 met XU de aansluiting (pin bezetting) van de stekker naar het interieur gelijk is aan die van een 306 met TU motor.
Nu verwacht ik dat eea gelijk is, anders zou PSA voor het interieur gedeelt voor zowel de XU als TU andere kabelbomen gebruiken.
Wie zou mij aan de correcte informatie kunnen helpen?
Ik kan eventueel chassisnummers aanleveren om de correcte schema's op te vragen.
Gezien ik een XU swap in de sedan overweeg (heb straks een goede 1.8 16v over, maar een 2.0 16v zou ook leuk zijn) vraag ik mij af of bij een 306 met XU de aansluiting (pin bezetting) van de stekker naar het interieur gelijk is aan die van een 306 met TU motor.
Nu verwacht ik dat eea gelijk is, anders zou PSA voor het interieur gedeelt voor zowel de XU als TU andere kabelbomen gebruiken.
Wie zou mij aan de correcte informatie kunnen helpen?
Ik kan eventueel chassisnummers aanleveren om de correcte schema's op te vragen.
'94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
'93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
'98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
'97 306 2.0 16V gti-6 - R.I.P.
'03 307 2.0 16V XS break - ex
'99 306 2.0 16V XR sedan - daily
'97 306 2.0 16V gti-6- R.I.P.
'01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
'17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease