Officieel is het geen project, maar aangezien er nog wat kleine zaken moeten gebeuren, toch een project topic aangemaakt.
Afgelopen zaterdag voor een gunstig bedrag een GTi (eigenlijk S16 want geïmporteerd) op de kop getikt:
![[Afbeelding: 360-8.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2018/09/360-8.jpg)
Laatste 11 (!!!) jaar in bezit van dezelfde persoon geweest en alle rekeningen aanwezig. Motor liep mooi, onder het rijden niks vreemds gemerkt op een rammelende uitlaat na. De dwarsbalken voor (zwak punt 306) zijn al gerepareerd en ik kreeg er een aantal "reserve" onderdelen bij: originele veerpoten en schokbrekers (voor en achter), ruitenwisserhendel (kwam ik net pas achter, zat nl. bij krik), originele achterlichten (spiksplinternieuw), originele radio (zoals ik ook in mijn andere GTI heb), en klasse 3 alarm. Ook kreeg ik de "poffertjespan" motorkap en (in mindere mate) dak erbij. Dus nu op zoek naar een zwarte motorkap.
Die originele veerpoten en schokbrekers zitten erbij omdat er een schroefset op zit. Geen idee welke, maar gezien het paars en blauw wat ik nog net kan zien een H&R. Mooi. Ik zocht nog een schroefset :)
Vandaag gelijk even de eerste verandering gedaan.
Van:
![[Afbeelding: 360-9.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2018/09/360-9.jpg)
Naar:
![[Afbeelding: 360-10.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2018/09/360-10.jpg)
Volgende aanpassingen:
- Andere wielen er onder;
- Een van de interieurs van zolder halen en die er in doppen;
- Motorkapje wisselen.
Afgelopen zaterdag voor een gunstig bedrag een GTi (eigenlijk S16 want geïmporteerd) op de kop getikt:
![[Afbeelding: 360-8.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2018/09/360-8.jpg)
Laatste 11 (!!!) jaar in bezit van dezelfde persoon geweest en alle rekeningen aanwezig. Motor liep mooi, onder het rijden niks vreemds gemerkt op een rammelende uitlaat na. De dwarsbalken voor (zwak punt 306) zijn al gerepareerd en ik kreeg er een aantal "reserve" onderdelen bij: originele veerpoten en schokbrekers (voor en achter), ruitenwisserhendel (kwam ik net pas achter, zat nl. bij krik), originele achterlichten (spiksplinternieuw), originele radio (zoals ik ook in mijn andere GTI heb), en klasse 3 alarm. Ook kreeg ik de "poffertjespan" motorkap en (in mindere mate) dak erbij. Dus nu op zoek naar een zwarte motorkap.
Die originele veerpoten en schokbrekers zitten erbij omdat er een schroefset op zit. Geen idee welke, maar gezien het paars en blauw wat ik nog net kan zien een H&R. Mooi. Ik zocht nog een schroefset :)
Vandaag gelijk even de eerste verandering gedaan.
Van:
![[Afbeelding: 360-9.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2018/09/360-9.jpg)
Naar:
![[Afbeelding: 360-10.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2018/09/360-10.jpg)
Volgende aanpassingen:
- Andere wielen er onder;
- Een van de interieurs van zolder halen en die er in doppen;
- Motorkapje wisselen.
'01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
'99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
'98 306 GTI6 2.0 16v - Restoratie project
'96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
'92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
'18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily
'99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/???
'98 306 GTI6 2.0 16v - Restoratie project
'96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project
'92 405 PikesPeak tribute - Tribute project
'18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily