Het is dan wel geen peug, maar wel zelfde techniek en zelfde motor welke in mijn 306 lag :)
sinds vandaag schakelt de auto niet meer, de koppeling voelt goed aan. de kabels van de versnellingsbak zie ik bewegen maar de pook blijft bijv.niet in zijn 1 staan, eigenlijk elke versnelling schiet terug naar het midden. ook mis ik de H functie. je kan de pook rond roeren zeg maar.
als ik met de hand de versnellingen wissel en de pook in de juiste stand hou lijkt wel alles ok.
kan het zijn dat die kogel op de schakelpook een soort van drukveer met een kogel erin heeft die bijv. voor het geklik zorgt als je hem in zijn 1 zet ?
ik zag namelijk dat die kogel vol met een soort gaatjes zit. zie bijlage en dit lijkt mij het meest logische :)
sinds vandaag schakelt de auto niet meer, de koppeling voelt goed aan. de kabels van de versnellingsbak zie ik bewegen maar de pook blijft bijv.niet in zijn 1 staan, eigenlijk elke versnelling schiet terug naar het midden. ook mis ik de H functie. je kan de pook rond roeren zeg maar.
als ik met de hand de versnellingen wissel en de pook in de juiste stand hou lijkt wel alles ok.
kan het zijn dat die kogel op de schakelpook een soort van drukveer met een kogel erin heeft die bijv. voor het geklik zorgt als je hem in zijn 1 zet ?
ik zag namelijk dat die kogel vol met een soort gaatjes zit. zie bijlage en dit lijkt mij het meest logische :)