De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
User Warning [512] Parser output validation failed. array ( 'sourceHtmlEntities' => '[quote=Keezx]Versleten dempers veren juist razendsnel in en uit vriend.......en dat wil je juist niet. Wat er bij mij onder zit heeft minimaal 300000 km gelopen en de werking is nog prima, bij minder kilometers zou ik me voorlopig geen zorgen maken. In de jaren \'90 had PSA een paar hele goede OEM leveranciers voor die dingen....[/QUOTE] Zoals ik al typ vriend veren ze heel makkelijk in en dus minder makkelijk uit, wiel blijft in extreme gevallen zelfs een korte tijd zonder contact met het asfalt. Zie ook dit filmpje: [url]https://www.youtube.com/watch?v=CDjFr_9mNt0[/url] Juist omdat het veren zo snel en makkelijk gaat veert ie bijna niet meer uit, iig zonder voldoende kracht om z\'n werk te kunnen doen. De snelheid van het veren ligt dan misschien wat hoger maar de kracht is dusdanig laag dat je er geen ruk aan hebt.', 'outputHtmlEntities' => '<blockquote class="mycode_quote"><cite>Keezx schreef:</cite>Versleten dempers veren juist razendsnel in en uit vriend.......en dat wil je juist niet.<br /> Wat er bij mij onder zit heeft minimaal 300000 km gelopen en de werking is nog prima, bij minder kilometers zou ik me voorlopig geen zorgen maken.<br /> In de jaren \'90 had PSA een paar hele goede OEM leveranciers voor die dingen....</blockquote><br /> Zoals ik al typ vriend veren ze heel makkelijk in en dus minder makkelijk uit, wiel blijft in extreme gevallen zelfs een korte tijd zonder contact met het asfalt.<br /> Zie ook dit filmpje: <iframe width="640" height="385" src="//www.youtube.com/embed/CDjFr_9mNt0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br /> Juist omdat het veren zo snel en makkelijk gaat veert ie bijna niet meer uit, iig zonder voldoende kracht om z\'n werk te kunnen doen.<br /> De snelheid van het veren ligt dan misschien wat hoger maar de kracht is dusdanig laag dat je er geen ruk aan hebt.', 'errors' => array ( 0 => LibXMLError::__set_state(array( 'level' => 3, 'code' => 23, 'column' => 106, 'message' => 'EntityRef: expecting \';\' ', 'file' => '', 'line' => 5, )), 1 => LibXMLError::__set_state(array( 'level' => 3, 'code' => 41, 'column' => 140, 'message' => 'Specification mandates value for attribute allowfullscreen ', 'file' => '', 'line' => 5, )), ), ) - Line: 2051 - File: inc/class_parser.php PHP 7.1.33 (Linux)
File Line Function
/inc/class_parser.php 2051 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1992 postParser->validate_output
/inc/class_parser.php 284 postParser->output_allowed
/inc/functions_post.php 785 postParser->parse_message
/showthread.php 1126 build_postbit

306Forum.nl