Haha balen. Ik heb dus 2 306'en, en in de ph1 heb ik een erg mooi interieur (vol leder) gezet ooit, maar wil het nu ook in de ph3. Omdat die airbags heeft lijkt het me wel handig eentje met side airbags te zoeken.
Gelukkig is het interieur dat er nu in zit wel nog in goede staat dus het heeft niet echt haast.
Ik heb een aantal interieurs. Die van de XSI6 is een mooi phase 1 sport interieur, die van de GTI een mooi leer-stof. Het interieur uit de S16 (alcantara-leer met stoelverwarming en airbags) staat op zolder. Daarnaast nog een phase 3 alcantara-leer wat ik in de XSI en GTI heb gehad waarvan alcantara op bestuurdersstoel los is. Nog een tweede set alcantara-leer waar een scheur in leer van bestuurdersstoel zit. Dit is reserve interieur. En dan nog een vol leer phase 1 wat nu in de S16 zit. Is niet 100% maar voldoet.
Allemaal om uiteindelijk twee mooie interieurs te maken: een voor GTI en een voor S16.
Joep schreef:Ik heb een aantal interieurs. Die van de XSI6 is een mooi phase 1 sport interieur, die van de GTI een mooi leer-stof. Het interieur uit de S16 (alcantara-leer met stoelverwarming en airbags) staat op zolder. Daarnaast nog een phase 3 alcantara-leer wat ik in de XSI en GTI heb gehad waarvan alcantara op bestuurdersstoel los is. Nog een tweede set alcantara-leer waar een scheur in leer van bestuurdersstoel zit. Dit is reserve interieur. En dan nog een vol leer phase 1 wat nu in de S16 zit. Is niet 100% maar voldoet.
Allemaal om uiteindelijk twee mooie interieurs te maken: een voor GTI en een voor S16.
oké maar dat s16 interieur doe je niet weg dus als ik het zo begrijp hahaha