Een hydraulische leiding (aan de cilinder van de klep) was losgeknapt bij de wartel.
Heb alle acht de leidingen vervangen door nieuwe uit Engeland ([FONT=&]www.cabriolet-roof-hoses.com, [/FONT]merk HEL, 310 euro).
Erg goeie degelijke slangen, 2 lange (beide even lang) en 6 korte (ook allemaal dezelfde lengte).
Helaas waren er een aantal leidingen te lang zodat ik hier en daar lussen heb moeten leggen. Niet heel erg, wel extra gedoe en gepuzzel.
Ze zitten erin en alles werkt weer.
Het viel me op hoe slecht de nieuwe pomp (Phase 3) gedocumenteerd is op het internet.
Hierbij een overzicht in PDF van de aansluitingen van zowel Phase 1-2 (oude pomp) als Phase 3 (nieuwe pomp).
Let op: bij de nieuwe pomp zijn de aansluitingen van de leidingen aan de pompzijde anders en zitten ze ook anders vast.
Denk hieraan bij bestellen.
Hier is de PDF:
Configuraties hydraulische pomp dak 306.pdf (Grootte: 619.33 KB / Aantal keer gedownload: 15)
Jan
Heb alle acht de leidingen vervangen door nieuwe uit Engeland ([FONT=&]www.cabriolet-roof-hoses.com, [/FONT]merk HEL, 310 euro).
Erg goeie degelijke slangen, 2 lange (beide even lang) en 6 korte (ook allemaal dezelfde lengte).
Helaas waren er een aantal leidingen te lang zodat ik hier en daar lussen heb moeten leggen. Niet heel erg, wel extra gedoe en gepuzzel.
Ze zitten erin en alles werkt weer.
Het viel me op hoe slecht de nieuwe pomp (Phase 3) gedocumenteerd is op het internet.
Hierbij een overzicht in PDF van de aansluitingen van zowel Phase 1-2 (oude pomp) als Phase 3 (nieuwe pomp).
Let op: bij de nieuwe pomp zijn de aansluitingen van de leidingen aan de pompzijde anders en zitten ze ook anders vast.
Denk hieraan bij bestellen.
Hier is de PDF:
Configuraties hydraulische pomp dak 306.pdf (Grootte: 619.33 KB / Aantal keer gedownload: 15)
Jan