Auto is bijna 9 jaar in mijn bezit geweest.
M.u.v. het dak is de auto in goede staat. Het dak dient vervangen te worden (geen eer meer aan te behalen).
Bij interesse mailen naar: stefanvisser102@hotmail.com
[I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I]Bouwjaar: 1996
[I][I][I]Kenteken: NZ-SN-34
[I][I][I]Motor: 1.8
[I][I][I]Vermogen:[I] 74kW/101 PK
[I][I][I]Brandstof: b[I]enzine
[I][I][I]Transmissie: handgeschakeld[I]
[I][I][I]KM-stand: 240[I].000km
Op dit moment geen APK. Kan worden geleverd met nieuwe APK tegen meerprijs. (Auto staat op dit moment bij de garage).
Vraagprijs zonder APK: €400,-
Vraagprijs met APK: €800,-
Inclusief windscherm
Inclusief 3 extra wielen (banden met zelfde type velgen)
(verschil is indicatie van de kosten die door de garage zijn opgegeven. Mocht je interesse hebben kan ik nog even doorgeven welke zaken er t.b.v. de APK moeten worden aangepakt).
[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I]
(Foto's krijg ik nog niet geupload: stuur me een bericht zodat ik deze kan sturen.[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
M.u.v. het dak is de auto in goede staat. Het dak dient vervangen te worden (geen eer meer aan te behalen).
Bij interesse mailen naar: stefanvisser102@hotmail.com
[I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I]Bouwjaar: 1996
[I][I][I]Kenteken: NZ-SN-34
[I][I][I]Motor: 1.8
[I][I][I]Vermogen:[I] 74kW/101 PK
[I][I][I]Brandstof: b[I]enzine
[I][I][I]Transmissie: handgeschakeld[I]
[I][I][I]KM-stand: 240[I].000km
Op dit moment geen APK. Kan worden geleverd met nieuwe APK tegen meerprijs. (Auto staat op dit moment bij de garage).
Vraagprijs zonder APK: €400,-
Vraagprijs met APK: €800,-
Inclusief windscherm
Inclusief 3 extra wielen (banden met zelfde type velgen)
(verschil is indicatie van de kosten die door de garage zijn opgegeven. Mocht je interesse hebben kan ik nog even doorgeven welke zaken er t.b.v. de APK moeten worden aangepakt).
[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I][I]
(Foto's krijg ik nog niet geupload: stuur me een bericht zodat ik deze kan sturen.[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]