Nette 306 Cabrio te koop.
- 1.6 5 bak handgeschakeld
- Bouwjaar 11-1996
- Apk tot januari 2020
- 250.000 km gelopen
- Radiobediening via stuurpookje
- Vraagprijs 1050 euro
Ik heb de auto 2 jaar in mijn bezit en heb hem vertroeteld.
Er is een nieuwe achterruit ingegaan omdat de oude ondoorzichtig was geworden.
2x APK meegemaakt nu zonder noemenswaardige kosten, 1 keer achterrem afstellen!
Nieuwe remmen rondom, achter inclusief remcilinders. Beurt gehad in januari.
Bekleding is netjes. Stoelverwarming links doet het helaas niet meer, rechts wel.
De kap is oud maar wel heel en lekvrij. Losse stiksels zijn steeds bijgewerkt en de kap zit er mooi strak op.
De auto staat op 4-seizoenen banden die nog wel even meekunnen. Helaas geen lichtmetaal maar wel nette originele doppen.
Er zit airco in maar die doet het niet. Er is wel in geinvesteerd. 2 jaar geleden is de condensor vervangen en is het systeem werkend gemaakt.
Echter na een aantal maanden al deed de airco het niet meer. Hier en daar minimale lekkage waardoor het koudemiddel weglekte.
Toch is het systeem nog wel op te knappen maar ik vond dat ik er genoeg aan had uitgegeven. Het is een later geinstalleerd systeem van een merk dat nu door Webasto wordt gevoerd.
De kap is handmatig en opent en sluit goed.
Alle vier de ramen gaan goed electrisch open en dicht.
Audio is matig maar door de windgeluiden heb je toch weinig aan je radio:)
En last but not least: hij rijdt heerlijk.
Voor vragen e.d. [EMAIL="pfvrijmoet@hotmail.com"]pfvrijmoet@hotmail.com
[/EMAIL]
- 1.6 5 bak handgeschakeld
- Bouwjaar 11-1996
- Apk tot januari 2020
- 250.000 km gelopen
- Radiobediening via stuurpookje
- Vraagprijs 1050 euro
Ik heb de auto 2 jaar in mijn bezit en heb hem vertroeteld.
Er is een nieuwe achterruit ingegaan omdat de oude ondoorzichtig was geworden.
2x APK meegemaakt nu zonder noemenswaardige kosten, 1 keer achterrem afstellen!
Nieuwe remmen rondom, achter inclusief remcilinders. Beurt gehad in januari.
Bekleding is netjes. Stoelverwarming links doet het helaas niet meer, rechts wel.
De kap is oud maar wel heel en lekvrij. Losse stiksels zijn steeds bijgewerkt en de kap zit er mooi strak op.
De auto staat op 4-seizoenen banden die nog wel even meekunnen. Helaas geen lichtmetaal maar wel nette originele doppen.
Er zit airco in maar die doet het niet. Er is wel in geinvesteerd. 2 jaar geleden is de condensor vervangen en is het systeem werkend gemaakt.
Echter na een aantal maanden al deed de airco het niet meer. Hier en daar minimale lekkage waardoor het koudemiddel weglekte.
Toch is het systeem nog wel op te knappen maar ik vond dat ik er genoeg aan had uitgegeven. Het is een later geinstalleerd systeem van een merk dat nu door Webasto wordt gevoerd.
De kap is handmatig en opent en sluit goed.
Alle vier de ramen gaan goed electrisch open en dicht.
Audio is matig maar door de windgeluiden heb je toch weinig aan je radio:)
En last but not least: hij rijdt heerlijk.
Voor vragen e.d. [EMAIL="pfvrijmoet@hotmail.com"]pfvrijmoet@hotmail.com