Hallo,
Even een technisch vraagje want er is iets wat ik niet begrijp:
De achteras heeft het begeven en moet vervangen worden (zie ook mijn topic in vraag en aanbod onderdelen) en wat ik niet begrijp is het volgende:
We hadden de auto rechtsachter omhoog op een steun die onder het krikpunt stond en voor de zekerheid nog 1 die onder de achteras stond en het wiel was er af. Vervolgens wouden we rechtsachter iets opkrikken via het krikpunt, en niks onder de achteras RA.
Tot mijn verbazing kwam daardoor de steun LA onder de as los te staan oftewel: De as kwam LA óók omhoog.
Hoe is dit mogelijk? Ik kan niet begrijpen dat als je RA onder een krikpunt krikt dat LA de as omhoog komt.
Wie kan dat vraagteken boven mijn hoofd weghalen?
Misschien nog belangrijk om te weten: de as heeft momenteel een veerweg van zo'n 0,5 cm. Uitveren doet ie dus ook niet.
Even een technisch vraagje want er is iets wat ik niet begrijp:
De achteras heeft het begeven en moet vervangen worden (zie ook mijn topic in vraag en aanbod onderdelen) en wat ik niet begrijp is het volgende:
We hadden de auto rechtsachter omhoog op een steun die onder het krikpunt stond en voor de zekerheid nog 1 die onder de achteras stond en het wiel was er af. Vervolgens wouden we rechtsachter iets opkrikken via het krikpunt, en niks onder de achteras RA.
Tot mijn verbazing kwam daardoor de steun LA onder de as los te staan oftewel: De as kwam LA óók omhoog.
Hoe is dit mogelijk? Ik kan niet begrijpen dat als je RA onder een krikpunt krikt dat LA de as omhoog komt.
Wie kan dat vraagteken boven mijn hoofd weghalen?
Misschien nog belangrijk om te weten: de as heeft momenteel een veerweg van zo'n 0,5 cm. Uitveren doet ie dus ook niet.