De upgrade is uitgevoerd, ik moet alleen nog het e.e.a recht trekken. dat gebeurd aankomende dagen. zoals status iconen, groepslabels e.d.
Wel kan iederen even opnieuw zijn autogegevens invullen in zijn/haar control panel. zodat deze informatie ook weer verschijnt in de berichten.
ook het verzoek om even jullie handtekeningen na te lopen, ik zag dat het e.e.a aan handtekeningen niet meer zo lekker verschijnt.
Er zijn nog wat dingen die ik moet bijvijlen ! dus het kan zijn dat je bepaalde dingen ziet die nog niet helemaal lekker werken, zet ze in dit topic neer en ik zal het zsm bijwerken.
Prio 1 voor mij was het forum omzetten naar de nieuwe software, dit ging helaas met wat hikken en stoten, maar de problemen die tevoorschijn kwamen zijn opgelost.
belangrijkste is dat we van de oude forumsoftware af zijn.
even wat grappige weetjes mbt het converteren naar de nieuwe software :
Duur van omzetting :
Half 20:30 begonnen, 02:15 klaar
Database Query Statistics
Queries on the new database : 1,397,542
Queries on the old database : 295,654
Wat is er allemaal overgezet ?
4,827 Leden
27,668 Priveberichten
12,511 Topics
144,687 Berichten
5,650 Bijlagen
57 Polls
Wel kan iederen even opnieuw zijn autogegevens invullen in zijn/haar control panel. zodat deze informatie ook weer verschijnt in de berichten.
ook het verzoek om even jullie handtekeningen na te lopen, ik zag dat het e.e.a aan handtekeningen niet meer zo lekker verschijnt.
Er zijn nog wat dingen die ik moet bijvijlen ! dus het kan zijn dat je bepaalde dingen ziet die nog niet helemaal lekker werken, zet ze in dit topic neer en ik zal het zsm bijwerken.
Prio 1 voor mij was het forum omzetten naar de nieuwe software, dit ging helaas met wat hikken en stoten, maar de problemen die tevoorschijn kwamen zijn opgelost.
belangrijkste is dat we van de oude forumsoftware af zijn.
even wat grappige weetjes mbt het converteren naar de nieuwe software :
Duur van omzetting :
Half 20:30 begonnen, 02:15 klaar
Database Query Statistics
Queries on the new database : 1,397,542
Queries on the old database : 295,654
Wat is er allemaal overgezet ?
4,827 Leden
27,668 Priveberichten
12,511 Topics
144,687 Berichten
5,650 Bijlagen