De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
User Warning [512] Parser output validation failed. array ( 'sourceHtmlEntities' => 'Weet je zeker dat de bougies hun massa krijgen? Anders vonken ze nooit goed. Ik bedoel dus testen via deze methode: https://www.youtube.com/watch?v=mUOmsGiirTU Als er dan niets vonkt kan het zijn dat ze defect zijn, hoewel alle 4 tegelijk mij wat onwaarschijnlijk lijkt. Dan zit ik eerder aan de startonderbreker te denken maar wellicht kan iemand met meer kennis van de S16 hier wat meer licht op werpen. Als Brezan ze alleen op bestelling kan leveren en je niet bij bijv. Winparts wil bestellen is dat idd je enige optie. Voordeel van online bestellen is wel dat je een bedenktermijn hebt, als het dan niet in de bobines zit kun je ze (binnen 2 weken en mits in originele staat/verpakking e.d.) retourneren.', 'outputHtmlEntities' => 'Weet je zeker dat de bougies hun massa krijgen? Anders vonken ze nooit goed.<br /> Ik bedoel dus testen via deze methode: <iframe width="640" height="385" src="//www.youtube.com/embed/mUOmsGiirTU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br /> <br /> Als er dan niets vonkt kan het zijn dat ze defect zijn, hoewel alle 4 tegelijk mij wat onwaarschijnlijk lijkt. Dan zit ik eerder aan de startonderbreker te denken maar wellicht kan iemand met meer kennis van de S16 hier wat meer licht op werpen.<br /> <br /> Als Brezan ze alleen op bestelling kan leveren en je niet bij bijv. Winparts wil bestellen is dat idd je enige optie.<br /> Voordeel van online bestellen is wel dat je een bedenktermijn hebt, als het dan niet in de bobines zit kun je ze (binnen 2 weken en mits in originele staat/verpakking e.d.) retourneren.', 'errors' => array ( 0 => LibXMLError::__set_state(array( 'level' => 3, 'code' => 23, 'column' => 124, 'message' => 'EntityRef: expecting \';\' ', 'file' => '', 'line' => 2, )), 1 => LibXMLError::__set_state(array( 'level' => 3, 'code' => 41, 'column' => 158, 'message' => 'Specification mandates value for attribute allowfullscreen ', 'file' => '', 'line' => 2, )), ), ) - Line: 2051 - File: inc/class_parser.php PHP 7.1.33 (Linux)
File Line Function
/inc/class_parser.php 2051 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1992 postParser->validate_output
/inc/class_parser.php 284 postParser->output_allowed
/inc/functions_post.php 785 postParser->parse_message
/showthread.php 1126 build_postbit

306Forum.nl