My first 306,
Na wat rondkijken en test ritjes maken een leuke 306 cabrio aangeschaft voor erbij. Een 1.6 uit 2000 met een PalmBeach embleem met hardtop erbij.
Er staat 160000 km op de teller en een redelijke onderhoud historie, motorisch ok (voor zo ver ik dat kan beoordelen) en droog aan de binnenkant. De buitenkant is is niet meer heel fraai, maar daar was de prijs ook naar. De rode lak is aan het verkleuren, er zitten deukjes in en krassen.
Wat gaan we er mee doen:
Ten eerste en vooal ritjes maken ? met zonder dak
Dan (niet perse in deze volgorde)
Losse dorpel rubber vast maken
de ergste krassen bijwerken.
Deukjes er uit.
Mooie velgen er onder.
Derde remlicht fixen.
Bluetooth op de audio (cassettespeler is toch wel een leuk retro item, diep in een lade nog twee cassetsbandjes gevonden).
Nieuw ruitje in de kap.
Uitgedroogde rubbers bijwerken/vervangen.
En als als de auto goed voor me is, misschien helemaal over spuiten.
Eerste probleem al tegen gekomen bij het verwijderen van de hardtop, bout links achter is los. ?
De hardtop opbergen is ook wel een dingetje.
Na wat rondkijken en test ritjes maken een leuke 306 cabrio aangeschaft voor erbij. Een 1.6 uit 2000 met een PalmBeach embleem met hardtop erbij.
Er staat 160000 km op de teller en een redelijke onderhoud historie, motorisch ok (voor zo ver ik dat kan beoordelen) en droog aan de binnenkant. De buitenkant is is niet meer heel fraai, maar daar was de prijs ook naar. De rode lak is aan het verkleuren, er zitten deukjes in en krassen.
Wat gaan we er mee doen:
Ten eerste en vooal ritjes maken ? met zonder dak
Dan (niet perse in deze volgorde)
Losse dorpel rubber vast maken
de ergste krassen bijwerken.
Deukjes er uit.
Mooie velgen er onder.
Derde remlicht fixen.
Bluetooth op de audio (cassettespeler is toch wel een leuk retro item, diep in een lade nog twee cassetsbandjes gevonden).
Nieuw ruitje in de kap.
Uitgedroogde rubbers bijwerken/vervangen.
En als als de auto goed voor me is, misschien helemaal over spuiten.
Eerste probleem al tegen gekomen bij het verwijderen van de hardtop, bout links achter is los. ?
De hardtop opbergen is ook wel een dingetje.