Goede avond,
Ooit vroeger als actief lid dagelijks op het forum te vinden, maar aan alles komt/kwam een einde en dus ook mijn Getunde 306 kwam op de oprit te staan.
Nu na een aantal jaren van denken en hopen deze nog eens op terug op te knappen toch maar besloten en geconstateerd dat ik dit zelf niet meer ga kunnen doen.
Volgende specs:
Peugeot 306 xs 5 drs
1.6 benzine
Bouwjaar 1999
KM Stand 135000 volgens mij :)
Kleur Cameleon
Exterieur gecleand ( grill motorkap en kofferdeksel dicht gezet, embleemloze grill, sideskirts, achterspoiler
Velgen 17 inch TSW spaak
Banden Uniroyal 17 inch 205/40
Volledige muziekinstallatie Pioneer incl klapscherm navigatie/tv
Clifford alarm systeem met automatisch starten enz enz
Auto heeft wel wat zijschade van een knuffel touché met een stukje vangrail en voorbumper door vluchtheuvels beschadigd.
Als Opknapper of in onderdelen te koop.
Zal deze later nog wel wat uitbreiden maar voorlopig knal ik hem even online.
Laat gerust iets weten als het je interesse heeft
Ooit vroeger als actief lid dagelijks op het forum te vinden, maar aan alles komt/kwam een einde en dus ook mijn Getunde 306 kwam op de oprit te staan.
Nu na een aantal jaren van denken en hopen deze nog eens op terug op te knappen toch maar besloten en geconstateerd dat ik dit zelf niet meer ga kunnen doen.
Volgende specs:
Peugeot 306 xs 5 drs
1.6 benzine
Bouwjaar 1999
KM Stand 135000 volgens mij :)
Kleur Cameleon
Exterieur gecleand ( grill motorkap en kofferdeksel dicht gezet, embleemloze grill, sideskirts, achterspoiler
Velgen 17 inch TSW spaak
Banden Uniroyal 17 inch 205/40
Volledige muziekinstallatie Pioneer incl klapscherm navigatie/tv
Clifford alarm systeem met automatisch starten enz enz
Auto heeft wel wat zijschade van een knuffel touché met een stukje vangrail en voorbumper door vluchtheuvels beschadigd.
Als Opknapper of in onderdelen te koop.
Zal deze later nog wel wat uitbreiden maar voorlopig knal ik hem even online.
Laat gerust iets weten als het je interesse heeft