Hallo mensen,
Ik ben al een half jaar aan het kloten met m'n cv, hij deed helemaal niks meer, ook niet als ik het portier gewoon met de sleutel open deed.
Ik heb m'n auto (306 XSTD uit 1999) een aantal maanden geleden naar de dealer gebracht waar die normaal ook in onderhoud is (geen officiele peudealer), zij dachten dat het de kabelboom was (linker portier), en daar zatebn inderdaad een aantal breuken in. Dit bleek het dus niet te zijn. Ze zijn toen in totaal twee weken aan het zoeken geweest naar wat het dan wel kon zijn en het bleek de aansturingsunit te zijn die kapot was. Nieuwe er in en toen deed i het weer. ben nu twee maanden verder en nu doet i weer helemaal niks meer??????
begin het een beetje zat te worden, heeft iemand tips?
Sleutel is het niet, want ik heb het infrarood lamje getest met de camera van mijn telefoon.
Ik ben al een half jaar aan het kloten met m'n cv, hij deed helemaal niks meer, ook niet als ik het portier gewoon met de sleutel open deed.
Ik heb m'n auto (306 XSTD uit 1999) een aantal maanden geleden naar de dealer gebracht waar die normaal ook in onderhoud is (geen officiele peudealer), zij dachten dat het de kabelboom was (linker portier), en daar zatebn inderdaad een aantal breuken in. Dit bleek het dus niet te zijn. Ze zijn toen in totaal twee weken aan het zoeken geweest naar wat het dan wel kon zijn en het bleek de aansturingsunit te zijn die kapot was. Nieuwe er in en toen deed i het weer. ben nu twee maanden verder en nu doet i weer helemaal niks meer??????
begin het een beetje zat te worden, heeft iemand tips?
Sleutel is het niet, want ik heb het infrarood lamje getest met de camera van mijn telefoon.