Ik ben voor mijn 306 cabrio fase 1 (1995) op zoek naar redelijk knappe leren voorstoelen en achterbank. bij voorkeur bruin of beige. weet iemand of deze stoelen uit een fase 2 of 3 ook passen in mijn fase 1? En de belangrijkste vraag: Kan iemand mij aan deze stoelen helpen?
|
Marktplaats in de gaten houden.
Ander fases passen ook in een fase 1. Ik weet er een in het beige te koop. Niet goedkoop maar wel in goede staat. (8/10) Ik zou je in contact brengen met de verkoper. Ik zou wel adviseren om de deurpanelen en achterste zijpanelen ook mee te vervangen, dat maakt het plaatje net wat meer compleet.
[h=2]Preview[/h]Altijd wat te doen aan de Tomaat!
(schermafbeelding van mijn oude auto met dank aan Car2oonz)
Hi, Hicoly,
met je eens wat betreft de deurpanelen, maar van fase 2 heb ik al naar gekeken, deze hebben echt heel andere bevestigings punten, lijkt me niet goed te bevestigen. Heb jecontact gegevens van de verkoper?
Deze DIY https://www.306-forum.nl/t2409-interieur...eurpanelen staat een beschrijving. Helaas geen afbeeldingen meer.
If you play music loud enough, the demons will stay away
Als je deurkaarten van phase 2 en 3 op phase 1 wilt zetten moet je de stalen beugeltjes overzetten die met popnagels zijn vastgezet. Daarna kun je de kaarten overzetten. Je moet dus ook de deuren hebben van phase 2 of 3 waar je deze beugeltjes af kunt halen.
1e auto Peugeot Expert 2.0 Hdif 2008 velgen arctique 17"
2e auto Mitsubishi Outlander PHEV 2.0 Executive 2015 kleur: titanium grey. |