Ik ben voor mijn 306 cabrio fase 1 (1995) op zoek naar redelijk knappe leren voorstoelen en achterbank. bij voorkeur bruin of beige. weet iemand of deze stoelen uit een fase 2 of 3 ook passen in mijn fase 1? En de belangrijkste vraag: Kan iemand mij aan deze stoelen helpen?
Marktplaats in de gaten houden.
Ander fases passen ook in een fase 1. Ik weet er een in het beige te koop. Niet goedkoop maar wel in goede staat. (8/10) Ik zou je in contact brengen met de verkoper. Ik zou wel adviseren om de deurpanelen en achterste zijpanelen ook mee te vervangen, dat maakt het plaatje net wat meer compleet.
[h=2]Preview[/h]Altijd wat te doen aan de Tomaat!
(schermafbeelding van mijn oude auto met dank aan Car2oonz)
Hi, Hicoly,
met je eens wat betreft de deurpanelen, maar van fase 2 heb ik al naar gekeken, deze hebben echt heel andere bevestigings punten, lijkt me niet goed te bevestigen. Heb jecontact gegevens van de verkoper?
Deze DIY https://www.306-forum.nl/t2409-interieur...eurpanelen staat een beschrijving. Helaas geen afbeeldingen meer.
If you play music loud enough, the demons will stay away
Als je deurkaarten van phase 2 en 3 op phase 1 wilt zetten moet je de stalen beugeltjes overzetten die met popnagels zijn vastgezet. Daarna kun je de kaarten overzetten. Je moet dus ook de deuren hebben van phase 2 of 3 waar je deze beugeltjes af kunt halen.
1e auto Peugeot Expert 2.0 Hdif 2008 velgen arctique 17"
2e auto Mitsubishi Outlander PHEV 2.0 Executive 2015 kleur: titanium grey. |