Hoi allemaal,
Ik ben niet bepaald nieuw, maar wel long time lurker. Een aantal van jullie heeft me wel eens ontmoet tijdens de twee meetings waar ik heen ben geweest.
We hebben onze 306 cabrio in 2012 gekregen nadat mijn vader overleden was. Het is niet meer de mooiste, maar heeft hierdoor wel een stukje sentimentele waarde.
Mijn vrouw heeft hem tot 2017 als daily driver gebruikt, de laatste jaren heeft hij niet veel gereden. Wellicht wordt dat na Corona weer wat meer als ik weer naar het werk moet tuffen. Afgelopen zondag heb ik de kilometerstand naar 188888 zien gaan. Het is een 2.0 16V automaat, dus hij kan nog vele jaren/kilometers mee.
De hoogste prioriteit heeft op dit moment het aanpakken van wat roestplekjes in de motorruimte. Verder is de hydrauliek van het dak lek, dus er moeten nieuwe slangen in. Vind het zelf niet zo erg om de kap met de hand te bedienen, maar mijn vrouw wel dus zal toch een keer moeten gebeuren. Daarna moet er ook wel een nieuwe kap op (is nog de originele kap uit 2000, het achterruitje is al eens vervangen door Han). En ook het plastic van de afdekplaat van de kapruimte is volledig vergaan, dus daar mag een velletje vinyl op. En... (kan nog wel even doorgaan vrees ik).
Hierbij wat plaatjes van zijn huidige toestand.
Ik ben niet bepaald nieuw, maar wel long time lurker. Een aantal van jullie heeft me wel eens ontmoet tijdens de twee meetings waar ik heen ben geweest.
We hebben onze 306 cabrio in 2012 gekregen nadat mijn vader overleden was. Het is niet meer de mooiste, maar heeft hierdoor wel een stukje sentimentele waarde.
Mijn vrouw heeft hem tot 2017 als daily driver gebruikt, de laatste jaren heeft hij niet veel gereden. Wellicht wordt dat na Corona weer wat meer als ik weer naar het werk moet tuffen. Afgelopen zondag heb ik de kilometerstand naar 188888 zien gaan. Het is een 2.0 16V automaat, dus hij kan nog vele jaren/kilometers mee.
De hoogste prioriteit heeft op dit moment het aanpakken van wat roestplekjes in de motorruimte. Verder is de hydrauliek van het dak lek, dus er moeten nieuwe slangen in. Vind het zelf niet zo erg om de kap met de hand te bedienen, maar mijn vrouw wel dus zal toch een keer moeten gebeuren. Daarna moet er ook wel een nieuwe kap op (is nog de originele kap uit 2000, het achterruitje is al eens vervangen door Han). En ook het plastic van de afdekplaat van de kapruimte is volledig vergaan, dus daar mag een velletje vinyl op. En... (kan nog wel even doorgaan vrees ik).
Hierbij wat plaatjes van zijn huidige toestand.