gezien de motor morgen uit de auto komt is deze vanaf morgen dus ook officieel Te Koop.
KM stand: ongeveer 223000 en liep goed.
Distributieriem incl waterpomp, spanrol en geleider gedaan bij 218443 (11-06-2017)
Volgens de vorige eigenaar is de koppeling inclusief drukgroep nog gedaan ergens rond de 200.000 km, hier is echter geen bewijs van maare de koppeling voelde wel erg goed aan.
De 306 is in 2018 van de weg gegaan omdat deze niet door de APK zou komen (uitlaat deels verrot) en ik daar niet meer in wou investeren gezien een RFS swap in de planning stond.
![[Afbeelding: 360.jpg]](https://myalbum.com/photo/FEcitBbnm8t4/360.jpg)
wat krijg je er bij:
XU7JP4 LFY motor
BE3 versnellingsbak (5 bak)
uitlaatspuitstuk
inlaatspruitstuk
bijna alle sensoren (behalve de 3 temperatuur sensoren)
desgewenst de overige uitlaat delen (betreft een euro 3 uitvoeren, dus 2 lambdasondes en die zitten er nog in)
motor liep storingsvrij alleen de stappenmotor reageerde wel iets traag.
LET OP: betreft een euro 3 uitgevoerde LFY dus met secundaire luchtinjectie, bijbehorende pomp en slangen krijg je er ook bij.
met een stukje plaatwerk en (vloeibare)pakking valt de poort in de kop (thv de inlaatnokkenas) af te doppen.
Vraagprijs voor dit alles: €250
Sta je er morgen al (met een aanhanger) om hem op te halen en hoef ik hem dus niet uit de kraan te halen krijg je hem voor €200 mee!!!!
lokatie: Holwierde (provincie Groningen)
KM stand: ongeveer 223000 en liep goed.
Distributieriem incl waterpomp, spanrol en geleider gedaan bij 218443 (11-06-2017)
Volgens de vorige eigenaar is de koppeling inclusief drukgroep nog gedaan ergens rond de 200.000 km, hier is echter geen bewijs van maare de koppeling voelde wel erg goed aan.
De 306 is in 2018 van de weg gegaan omdat deze niet door de APK zou komen (uitlaat deels verrot) en ik daar niet meer in wou investeren gezien een RFS swap in de planning stond.
![[Afbeelding: 360.jpg]](https://myalbum.com/photo/FEcitBbnm8t4/360.jpg)
wat krijg je er bij:
XU7JP4 LFY motor
BE3 versnellingsbak (5 bak)
uitlaatspuitstuk
inlaatspruitstuk
bijna alle sensoren (behalve de 3 temperatuur sensoren)
desgewenst de overige uitlaat delen (betreft een euro 3 uitvoeren, dus 2 lambdasondes en die zitten er nog in)
motor liep storingsvrij alleen de stappenmotor reageerde wel iets traag.
LET OP: betreft een euro 3 uitgevoerde LFY dus met secundaire luchtinjectie, bijbehorende pomp en slangen krijg je er ook bij.
met een stukje plaatwerk en (vloeibare)pakking valt de poort in de kop (thv de inlaatnokkenas) af te doppen.
Vraagprijs voor dit alles: €250
Sta je er morgen al (met een aanhanger) om hem op te halen en hoef ik hem dus niet uit de kraan te halen krijg je hem voor €200 mee!!!!
lokatie: Holwierde (provincie Groningen)
'94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
'93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
'98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
'97 306 2.0 16V gti-6 - R.I.P.
'03 307 2.0 16V XS break - ex
'99 306 2.0 16V XR sedan - daily
'97 306 2.0 16V gti-6- R.I.P.
'01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
'17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease