Hoi ,
Heb mijn 306 cabrio alweer in de winsterstalling eerst gewassen en gepoetst
Heb mijn 306 cabrio alweer in de winsterstalling eerst gewassen en gepoetst
:)
Wel goed onder gedekt hoop ik zodat ze geen kou vat?
Het moet niet te makkelijk gaan anders ben je te snel klaar.
Geduld is een schone zaak
Je bent er maar zuinig op. Leuk hoor. Wat doe je met de accu, aan de druppellader?
Je bent er maar zuinig op. Leuk hoor. Wat doe je met de accu, aan de druppellader? (7th November 2021 om 10:49)306G3 schreef: Je bent er maar zuinig op. Leuk hoor. Wat doe je met de accu, aan de druppellader? hoi ja echt wel (7th November 2021 om 10:49)306G3 schreef: Je bent er maar zuinig op. Leuk hoor. Wat doe je met de accu, aan de druppellader? hoi ja aan de druppellader
:)
Wat is een goede druppellader, en waar op letten bjj de aanschaf ?
2000 cabrio 1.8 16v Palm Beach
Ik heb er zelf een van DHC AutoExact, gebruik hem meestal als “gewone” lader maar hij kan ook druppelladen.
Bevalt prima. Ik heb de zwarte-5A variant geloof ik, die kan de 60 Ah accu van de cabrio prima opladen. (18th December 2021 om 17:13)Tuzzer schreef: Ik heb er zelf een van DHC AutoExact, gebruik hem meestal als “gewone” lader maar hij kan ook druppelladen. Gebruik hier een 7A C -Tech , is wel vrij duur maar kan ook zo ongeveer alles laden en ook een gebruikte die zwakker word opwerken zodat ie weer meer vermogen krijgt maar ook als externe voeding op de camping zodat er geen stroom uit de accu getrokken word zodat die altijd klaar is om te starten.
Ondanks dat de accu aan de druppellader hangt loopt die toch leeg.
Zo dat door vocht kunnen komen? De cabrio staat op de oprit onder een hoes, en hier had ik vorige winter geen last van. Suggesties? 2000 cabrio 1.8 16v Palm Beach
Het is dit seizoen behoorlijk vochtig tot nu toe. Dat baseer ik op de neerslag, en dat de luchtvochtigheid in huis hoger is dan voorgaande jaren. Dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Andere is de conditie van de accu...
If you play music loud enough, the demons will stay away
Mss hier : https://www.stalling31.nl/autostalling
Waarom in de winterstalling als het maar geen winter wil worden ??
Geduld is een schone zaak |