Merk: Peugeot
Type: 306
Carrosserie: cabrio
Uitvoering: niet specifiek
Kleur: Grijs
Interieur: Zwart leder
Bouwjaar: 2001
Kenteken: 78-HG-XL
Motor: 1.6
Vermogen: 72kW / 98pk
Brandstof: benzine
Transmissie: automaat
KM-stand: 259.000km
APK geldig tot: 7 april 2022
Opties: hardtop, airco, bluetooth autoradio
Kenmerken: zie beneden
Foto's: zie beneden
Vraagprijs: €900,-
Over de auto
Via familie kon ik deze auto overnemen. Wilde wel ’s een cabrio proberen en daarnaast is het natuurlijk gewoon een erg mooie auto.
Hij is altijd netjes onderhouden door een echte liefhebber, de volledige onderhoudshistorie is bekend.
De stoffen kap is goed en werkt naar behoren. De hardtop zit er sinds einde zomer weer op.
In april 2021 is de APK gedaan en is de airco bijgevuld en gereinigd.
In November 2021 is een kleine beurt uitgevoerd.
Hier en daar zit een plekje of krasje. In de voorstoelen zijn op een paar plekken de naad over een cm of 2 losgelaten, maar dit is vrij makkelijk te fixen.
Waarom gaat hij weg?
De laatste maanden kreeg ik af en toe een storing van de automatische versnellingsbak. Dit heb ik bij een beurt begin november laten nakijken.
Er kwam naar voren dat de automatische versnellingsbak wat olie verliest door een lekke keerring. Waarschijnlijk leidde dit tot de storing. Optie was om de bak te spoelen, sensoren vervangen en nieuwe olie erin. Een goedkopere optie was ook nog mogelijk. De bak heeft dus onderhoud nodig. Daarbij moet op korte termijn de distributieriem vervangen worden.
Zowel ik als mijn vrouw zijn niet echte cabrio liefhebbers, we zitten liever op de motor:) Dus die investering wilden we niet meer doen.
Hij mag weg voor €900,- en dan krijg je een 306 met hardtop en complete onderhoudshistorie.
Stuur een PB of een mail naar 28hourday@gmail.com voor vragen of meer info.
Groeten,
Sander
Type: 306
Carrosserie: cabrio
Uitvoering: niet specifiek
Kleur: Grijs
Interieur: Zwart leder
Bouwjaar: 2001
Kenteken: 78-HG-XL
Motor: 1.6
Vermogen: 72kW / 98pk
Brandstof: benzine
Transmissie: automaat
KM-stand: 259.000km
APK geldig tot: 7 april 2022
Opties: hardtop, airco, bluetooth autoradio
Kenmerken: zie beneden
Foto's: zie beneden
Vraagprijs: €900,-
Over de auto
Via familie kon ik deze auto overnemen. Wilde wel ’s een cabrio proberen en daarnaast is het natuurlijk gewoon een erg mooie auto.
Hij is altijd netjes onderhouden door een echte liefhebber, de volledige onderhoudshistorie is bekend.
De stoffen kap is goed en werkt naar behoren. De hardtop zit er sinds einde zomer weer op.
In april 2021 is de APK gedaan en is de airco bijgevuld en gereinigd.
In November 2021 is een kleine beurt uitgevoerd.
Hier en daar zit een plekje of krasje. In de voorstoelen zijn op een paar plekken de naad over een cm of 2 losgelaten, maar dit is vrij makkelijk te fixen.
Waarom gaat hij weg?
De laatste maanden kreeg ik af en toe een storing van de automatische versnellingsbak. Dit heb ik bij een beurt begin november laten nakijken.
Er kwam naar voren dat de automatische versnellingsbak wat olie verliest door een lekke keerring. Waarschijnlijk leidde dit tot de storing. Optie was om de bak te spoelen, sensoren vervangen en nieuwe olie erin. Een goedkopere optie was ook nog mogelijk. De bak heeft dus onderhoud nodig. Daarbij moet op korte termijn de distributieriem vervangen worden.
Zowel ik als mijn vrouw zijn niet echte cabrio liefhebbers, we zitten liever op de motor:) Dus die investering wilden we niet meer doen.
Hij mag weg voor €900,- en dan krijg je een 306 met hardtop en complete onderhoudshistorie.
Stuur een PB of een mail naar 28hourday@gmail.com voor vragen of meer info.
Groeten,
Sander