De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
User Warning [512] Parser output validation failed. array ( 'sourceHtmlEntities' => 'Een code genereren gaat hem niet worden denk ik, die kun je bij mijn beste weten alleen opvragen bij de dealer met behulp van het chassisnummer van (in dit geval) het donor-voertuig. Ik weet dat er voor het CD model een paar Britten bezig zijn geweest om de code uit de EEPROM van de radio te lezen, misschien werkt dat voor deze ook. Dat is niet gemakkelijk en ik heb daar zelf nooit de moeite voor genomen gezien ik de originele radio er in had. Deze video beschrijft e.e.a. om dat te proberen: https://www.youtube.com/watch?v=vA8lnuX2dWc', 'outputHtmlEntities' => 'Een code genereren gaat hem niet worden denk ik, die kun je bij mijn beste weten alleen opvragen bij de dealer met behulp van het chassisnummer van (in dit geval) het donor-voertuig.<br /> Ik weet dat er voor het CD model een paar Britten bezig zijn geweest om de code uit de EEPROM van de radio te lezen, misschien werkt dat voor deze ook.<br /> Dat is niet gemakkelijk en ik heb daar zelf nooit de moeite voor genomen gezien ik de originele radio er in had.<br /> Deze video beschrijft e.e.a. om dat te proberen:<br /> <br /> <iframe width="640" height="385" src="//www.youtube.com/embed/vA8lnuX2dWc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>', 'errors' => array ( 0 => LibXMLError::__set_state(array( 'level' => 3, 'code' => 23, 'column' => 85, 'message' => 'EntityRef: expecting \';\' ', 'file' => '', 'line' => 6, )), 1 => LibXMLError::__set_state(array( 'level' => 3, 'code' => 41, 'column' => 119, 'message' => 'Specification mandates value for attribute allowfullscreen ', 'file' => '', 'line' => 6, )), ), ) - Line: 2051 - File: inc/class_parser.php PHP 7.1.33 (Linux)
File Line Function
/inc/class_parser.php 2051 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1992 postParser->validate_output
/inc/class_parser.php 284 postParser->output_allowed
/inc/functions_post.php 785 postParser->parse_message
/showthread.php 1126 build_postbit

306Forum.nl