Goedemorgen,
Gisteren mijzelf maar geregistreerd op dit forum. Altijd handig! Sinds een paar maanden ben ik weer in het bezit van een 306 cabrio ph3 uit 2001, niet de 2.0 die ik zocht maar een 1.8 16v. In het verleden heb ik ooit een 2.0 nieuw gekocht (1995) en nu begon het toch weer te kriebelen dus op zoek gegaan en gevonden! De auto zag er van binnen en van buiten prima uit dus werk dat er tot nu toe in is gegaan viel mee.
Wat is er gedaan:
- nieuwe oliefilter
- nieuwe bougies
- Carter pakking vervangen (zweette een beetje)
- nieuwe klok/temperatuur display
- luchtinlaat slang gerepareerd
- nieuwe stuurhoes (Apk ding)
- nieuwe kachel ventilator
Wat moet er (eventueel) nog:
- originele radio/cd er in
- stoelverwarming bestuurder repareren
- lekkage kofferbak verhelpen
- modificatie kap openen met draaiende motor
- kapje vinden voor alarm sensor (denk ik??)
Heb paar Peugeots gehad in het verleden (405 SRDT, 306 cabrio, 807, 3008) maar de cabrio was toch mijn favoriet. Rijd nu Polestar 2 en Hyundai Kona electric dus een dinosap stokende auto mocht er wel bij voor de hobby.
Sportfilter staat ook nog op verlanglijstje dus als iemand tips heeft…
Gisteren mijzelf maar geregistreerd op dit forum. Altijd handig! Sinds een paar maanden ben ik weer in het bezit van een 306 cabrio ph3 uit 2001, niet de 2.0 die ik zocht maar een 1.8 16v. In het verleden heb ik ooit een 2.0 nieuw gekocht (1995) en nu begon het toch weer te kriebelen dus op zoek gegaan en gevonden! De auto zag er van binnen en van buiten prima uit dus werk dat er tot nu toe in is gegaan viel mee.
Wat is er gedaan:
- nieuwe oliefilter
- nieuwe bougies
- Carter pakking vervangen (zweette een beetje)
- nieuwe klok/temperatuur display
- luchtinlaat slang gerepareerd
- nieuwe stuurhoes (Apk ding)
- nieuwe kachel ventilator
Wat moet er (eventueel) nog:
- originele radio/cd er in
- stoelverwarming bestuurder repareren
- lekkage kofferbak verhelpen
- modificatie kap openen met draaiende motor
- kapje vinden voor alarm sensor (denk ik??)
Heb paar Peugeots gehad in het verleden (405 SRDT, 306 cabrio, 807, 3008) maar de cabrio was toch mijn favoriet. Rijd nu Polestar 2 en Hyundai Kona electric dus een dinosap stokende auto mocht er wel bij voor de hobby.
Sportfilter staat ook nog op verlanglijstje dus als iemand tips heeft…