Goedemiddag, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een leuke Peugeot 306 cabrio. Ben erg gecharmeerd van het model en zou graag een leuke en goede willen kopen. De kleur maakt me niet heel veel uit en ik zoek niet per sé een auto die in concoursstaat is, maar wil graag ook geen kat in de zak kopen. Een deukje of krasje of geen lm-velgen bijv. vind ik geen probleem, goede techniek vind ik belangrijker. Heb nu al een paar auto's bekeken en proef gereden, maar ze waren toch steeds minder goed dan ik hoopte. Hebben jullie nog tips? Bedankt alvast!
Kijk hier eens mss staat er iets voor je bij? https://www.306-forum.nl/f29-aangeboden-auto-s
Het moet niet te makkelijk gaan anders ben je te snel klaar.
Geduld is een schone zaak (26th February 2023 om 17:15)brumbrum schreef: Kijk hier eens mss staat er iets voor je bij? https://www.306-forum.nl/f29-aangeboden-auto-s Bedankt. Zo te zien deels wat oudere advertenties, maar zal eens kijken :)
Geen idee hoe handig je bent en waar je woont maar bij Snuverink in Borculo staat er iig 1 op het oog nette cab, is wss nog te mooi en goed om te slopen, mocht je er onderdelen bij nodig hebben dan kun je daar ook heel goed terecht voor de meeste dingen, maar het is helemaal aan jouw!
Geduld is een schone zaak (27th February 2023 om 13:32)brumbrum schreef: Geen idee hoe handig je bent en waar je woont maar bij Snuverink in Borculo staat er iig 1 op het oog nette cab, is wss nog te mooi en goed om te slopen, mocht je er onderdelen bij nodig hebben dan kun je daar ook heel goed terecht voor de meeste dingen, maar het is helemaal aan jouw! Thanks voor de tip. Had 'm al gespot. Zag ook een op het oog nette bij Ilbrink in Nibbixwoud, maar op het oog mooi kan in de praktijk toch tegenvallen.
Dat is het risico van een oud gebakje want dat zijn het uiteindelijk toch, zo rond de 20 + jaar oud en vaak een paar ton op de teller dan heb je geen nieuwe auto meer en dat kun je dus ook niet verwachten, doe je dat wel dan kom je vroeg of laat van een kouwe kermis thuis!!
De kunst is een zo goed mogelijke auto te vinden die altijd heel goed verzorgd en onderhouden is en liefst altijd binnen gestaan heeft maar ja daar zijn er niet zó veel van, en als je er dan een gevonden hebt dan willen ze voor zo'n juweeltje natuurlijk wel de hoofdprijs wat dan ook weer logisch is maar minder leuk!!
Geduld is een schone zaak
Dit mooie exemplaar staat op marktplaats:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/peug...-als-nieuw 2000 cabrio 1.8 16v Palm Beach
Ik heb de 67-JP-DN net gekocht?, stond sinds maart op mp. Grijs/ice blue met lichtbruin leder. 1.6 handgesch. Alles werkt en helemaal gedetailed door Dave Schalker. Ik heb hem alleen niet zelf gezien?, ik woon tot aug. nog op Curaçao. Vriendin gestuurd, die zei ‘doen!’.
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
306 cabrio gezocht | Eknisd | 1 | 1,094 |
11th June 2020 om 20:55 Laatste bericht: TvH |
|
Gezocht Peugeot 306 cabrio - fase 2 of 3 | Willart | 14 | 7,574 |
1st May 2019 om 11:47 Laatste bericht: Hicoly |
|
Gezocht: Peugeot 306 cabrio | jeromach | 9 | 6,368 |
3rd March 2018 om 15:25 Laatste bericht: GeertJvdB |
|